Finnen skrev:Skulle aldrig falla mig in o tatuera in en persons namn.. kanske mamma då..
Men smaken e som baken, delad o skön.
exiteme skrev:Mamma e inte lika snygg o sexig som min man...
Jag har oxå alltid flinat åt folk som tatuerat in någons namn, men detta kändes bara SÅ rätt....
maverick_750rr skrev:Bli inte arg nu, jag vet att det krävs en del fär att arga upp dig så, here goes:
Du har varit gift en gång innan och förmodligen trodde du då att det var mannen i ditt liv DÅ. Nu är det samma sak, du har gift dig, grattis, och jag hoppas du ser Kaos som mannen i ditt liv NU. Men TÄNK om det tar slut???? TÄNK!! Jaja, detta tänkte du säkert på men kom fram till att ni aldrig kommer skiljas eller hur?
Jag har varit där och vet hur det känns att ha nånting man inte vill ha. Nu är hela min vänstra arm misshandlad och jag ser ut som ett jävla missfoster.
Människor ändrar sig hela tiden och det kommer man inte ifrån.
750RR
exiteme skrev:Hela armen??? Hur många namn har du tatuerat in??? :
Finnen skrev:oki, o jag vill tillägga att jag har tatuerat mig nu.. jag skrev MAMMA med en bläckpenna. Lägger upp en bild sen.
Roligt att han gillade den.
Mattiaz skrev:Fan va grym du e Finnen!
exiteme skrev:Jaha, nu har jag gjort det jag aldrig skulle göra. Har tatuerat in makens smeknamn. Han vet inte om det än...hihi... Vi får se vad han säger ikväll. Men han lär bli glad i alla fall...!
maverick_750rr skrev:Så var det inte riktigt heller, jag kunde inte låta bli o fortsätta när jag väl hade börjat.
Den försdta ttueringen jag gjorde täckte hela armen och min tatuerare sa till mig att jga ver den första han sett som valde en så stor tatuering vid först tillfället.
Den blir snart större
750RR
exiteme skrev:Men hur många ensamstående föräldrar finns det...?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |