Hyllning till maken

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jaha, nu har jag gjort det jag aldrig skulle göra. Har tatuerat in makens smeknamn. Han vet inte om det än...hihi... Vi får se vad han säger ikväll. Men han lär bli glad i alla fall...!

Bifogat

• tatuering.jpg
    tatuering.jpg
    15.3 KB · Visningar: 434

Finnen

Hårdrockare
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Cresent wrangel
Skulle aldrig falla mig in o tatuera in en persons namn.. kanske mamma då.. :rock
Men smaken e som baken, delad o skön. ;)

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Finnen skrev:
Skulle aldrig falla mig in o tatuera in en persons namn.. kanske mamma då.. :rock
Men smaken e som baken, delad o skön. ;)

Mamma e inte lika snygg o sexig som min man... :D

Jag har oxå alltid flinat åt folk som tatuerat in någons namn, men detta kändes bara SÅ rätt....

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bli inte arg nu, jag vet att det krävs en del fär att arga upp dig så, here goes:

Du har varit gift en gång innan och förmodligen trodde du då att det var mannen i ditt liv DÅ. Nu är det samma sak, du har gift dig, grattis, och jag hoppas du ser Kaos som mannen i ditt liv NU. Men TÄNK om det tar slut???? TÄNK!! Jaja, detta tänkte du säkert på men kom fram till att ni aldrig kommer skiljas eller hur?

Jag har varit där och vet hur det känns att ha nånting man inte vill ha. Nu är hela min vänstra arm misshandlad och jag ser ut som ett jävla missfoster.

Människor ändrar sig hela tiden och det kommer man inte ifrån.

750RR

Finnen

Hårdrockare
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Cresent wrangel
exiteme skrev:
Mamma e inte lika snygg o sexig som min man... :D

Jag har oxå alltid flinat åt folk som tatuerat in någons namn, men detta kändes bara SÅ rätt....

Som Dr.Alban brukar säga, It's my life... nananananaaa... ;)
Känner att de e bärsan som börjar o tala snart. Jag e nog på för en tatuering om några timmar. :rock

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:
Bli inte arg nu, jag vet att det krävs en del fär att arga upp dig så, here goes:

Du har varit gift en gång innan och förmodligen trodde du då att det var mannen i ditt liv DÅ. Nu är det samma sak, du har gift dig, grattis, och jag hoppas du ser Kaos som mannen i ditt liv NU. Men TÄNK om det tar slut???? TÄNK!! Jaja, detta tänkte du säkert på men kom fram till att ni aldrig kommer skiljas eller hur?

Jag har varit där och vet hur det känns att ha nånting man inte vill ha. Nu är hela min vänstra arm misshandlad och jag ser ut som ett jävla missfoster.

Människor ändrar sig hela tiden och det kommer man inte ifrån.

750RR

Hela armen??? Hur många namn har du tatuerat in??? :p
Min tatuering är 5*1,5 cm. Lätt att tatuera över OM det skulle behövas...

Jag är den eviga optimisten och förutsätter att detta kommer att vara för evigt.

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vill bara tillägga att Peter blev JÄTTEGLAD övet tatueringen!!! :)

Finnen

Hårdrockare
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Cresent wrangel
oki, o jag vill tillägga att jag har tatuerat mig nu.. jag skrev MAMMA med en bläckpenna. Lägger upp en bild sen. :öl :rock

Roligt att han gillade den. :)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
exiteme skrev:
Hela armen??? Hur många namn har du tatuerat in??? :

Så var det inte riktigt heller, jag kunde inte låta bli o fortsätta när jag väl hade börjat. :p
Den försdta ttueringen jag gjorde täckte hela armen och min tatuerare sa till mig att jga ver den första han sett som valde en så stor tatuering vid först tillfället. :tummenupp
Den blir snart större :fakta

750RR

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
exiteme skrev:
Jaha, nu har jag gjort det jag aldrig skulle göra. Har tatuerat in makens smeknamn. Han vet inte om det än...hihi... Vi får se vad han säger ikväll. Men han lär bli glad i alla fall...!

Tycker det var coolt...blev en snygg tatuering. Det står ju trots allt inte Peter och ett hjärta med en pil igenom. :D Folk som inte känner dej och Peter vet ju inte vad ChaosX betyder ändå. :fakta

Ne...:tummenupp tjejen!

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:
Så var det inte riktigt heller, jag kunde inte låta bli o fortsätta när jag väl hade börjat. :p
Den försdta ttueringen jag gjorde täckte hela armen och min tatuerare sa till mig att jga ver den första han sett som valde en så stor tatuering vid först tillfället. :tummenupp
Den blir snart större :fakta

750RR

Först klagar du över att ha förstört armen, men sen avslutar du med att du ska ha fler tatueringar....? *S* Men jag vet vad du menar. Jag har tre tatueringar nu och ska snart göra en som går over halva ryggen....

Sen det där om att man aldrig kan veta om det håller.... Resonerar man så, skulle inga barn bli gjorda i Sverige. Man satsar till 100% om allt känns rätt och kämpar för det man har. I mitt fall kan jag bara tatuera över min tatuering om det skulle barka åt helvete.... Men hur många ensamstående föräldrar finns det...?

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
exiteme skrev:
Men hur många ensamstående föräldrar finns det...?

En hel del.... Fast du har rätt ! Man ska satsa 100%, även om en tatuering med ett namn inte vore det första jag skulle göra (jag har ingen tatuering överhuvudtaget), fast jag har ju gjort mer eller mindre "romantiska" grejer för de jag gillat haha :rodnar

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Snacka om att man kan vara stolt över sin vackra, sexiga hustru!

Själv kommer jag att sätta på ryggen, typ 13-15cm, inbakad i tribalmönster från axel till axel....
True love!!!!!!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...