Elfie skrev:2105453Tjenare,
Jag har en hyosung Comet 125'a, och nu är jag lite sugen på att trimma den! är det någon som vet vad jag ska dra för plugg och ev. vart dom kan sitta?
Mvh Erik
Strypningar finns tyvär inteElfie skrev:2105453Tjenare,
Jag har en hyosung Comet 125'a, och nu är jag lite sugen på att trimma den! är det någon som vet vad jag ska dra för plugg och ev. vart dom kan sitta?
Mvh Erik
Cyren skrev:2105645Strypningar finns tyvär inte
Men du kan ju alltid öka andningen dvs slipon och öppnare filter, då måste du även bestycka om förgasaren. Det ger väl kanske 0,5hk ungfär men du får ett mysigare ljud och antagligen ett bättre gassvar![]()
Sen kan du ju alltid slipa om kamaxlarna, porta toppen mm. men då börjar det kosta mycket pengar, det ger faktiskt inte så mycket att trimma 4-takt 125or. Mycket pengar för ingentingJag har själv 4-takt med slipon, det blir rätt stor placebo effekt av ljudet så det kanske känns som om det går i 200 iaf
![]()
OT : vart i sthlm bor du?
Ok, du får hänga med på några åkningar i sommar!Elfie skrev:2105761Okey, men då blir det nog så att jag väntar och köper en tyngre hojj. som svar på din fråga: Värmdö![]()
vi va 4st som cruisade igårbrorzan skrev:2106025Vi får ta o samla ihop ett helt gäng från Stockholm tycker jag![]()
y@m@h@ skrev:2106126Köpte du hojjen på nacka moped och mc? I sånt fall så har jag sett den![]()
Bor också i sthlm (Nacka) så vi måste ju dra ihop ett gäng och cruisa nån gång.![]()
Måste bara ta kortet först, ska göra teoriprovet på ons.![]()
/Micke
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand