Hyra 250R Sviestad 28/29-6

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Anders läser säkert det här och svarar på mitt PM som jag skickade för flera daaagar sen. :D

Anders är säkert medvetslös vid det här laget. :D Vi lämnade LMS sist av alla så klart vid midnatt, då var den under helgen, sprakande av liv, tältbyn ett minne blott och kylan kom, skräp yrde i vinden medan vi packade det sista. Lite kusligt faktiskt. :)

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Anders är säkert medvetslös vid det här laget. :D Vi lämnade LMS sist av alla så klart vid midnatt, då var den under helgen, sprakande av liv, tältbyn ett minne blott och kylan kom, skräp yrde i vinden medan vi packade det sista. Lite kusligt faktiskt. :)
Talesättet Burning the midnight oil passar ALLTID in på Team Nordgren Racing!
Tänk vad själlöst det vore om bara 4-taktare tilläts i depån, inga som skruvar "dygnet runt" i sitt anletes svett utan man bara lyfter i en av reservmotorerna vid behov och resten av tiden viner de privata däckkrängningsmaskinerna... :D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Intresseklubben kan notera att jag bara var två buckliga fälgar ifrån att prova en 125-räser i helgen. Tråkigt, men samtidigt hade jag svår prestationsångest.

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Hur får man kontakt med honom då?

Ja! Nu jävlar, fattigdom och elände, här kommer jag. :)

Hmm, ge mig en utmaning. Sleven, pff. Han kan ju inte ens spöa mig på sin favvosuperduperplusplus-bana Falkenberg. Hur ska det gå? :D

Kingkaraoke kallar han sig här på forumet. Se till och tjöööp nuuu!!!

Utmaning? Har DU någonsin spöat mig på Falkenberg? :lögnare :arsele

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Kingkaraoke kallar han sig här på forumet. Se till och tjöööp nuuu!!!

Utmaning? Har DU någonsin spöat mig på Falkenberg? :lögnare :arsele

Fått lite kontakt dårå, han ska dock bege sig till staterna så det fick vänta lite. Jag spöar dig på Falken any day!

Jag missar dock jävla b-racet på Sviestad så jag måste kolla lite kalender så det går ihop sig. Måste hinna köra lite race om jag ska köpa nån hoj. Falkenberg, när är det? ;)

Ööööh, inga tävlingar kvar i år typ? Allt inställt? Jag har missat något.. :va

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fått lite kontakt dårå, han ska dock bege sig till staterna så det fick vänta lite. Jag spöar dig på Falken any day!

Jag missar dock jävla b-racet på Sviestad så jag måste kolla lite kalender så det går ihop sig. Måste hinna köra lite race om jag ska köpa nån hoj. Falkenberg, när är det? ;)

Ööööh, inga tävlingar kvar i år typ? Allt inställt? Jag har missat något.. :va
Du har LMS B-race, och KM om du blir medlem, samt Knutstorps SM deltävling kvar.
Mike Luff/SO har i sann daddahink och spade anda dragit in 250R från sina deltävlingar på Karlskoga och Falkenberg. 125R är kvar som Nordisk Cup eller liknande.

Kontentan = KÖÖP!

Edit: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=180533
Här kan du läsa mer om bakgrunden.

Last edited:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Du har LMS B-race, och KM om du blir medlem, samt Knutstorps SM deltävling kvar.
Mike Luff/SO har i sann daddahink och spade anda dragit in 250R från sina deltävlingar på Karlskoga och Falkenberg. 125R är kvar som Nordisk Cup eller liknande.

Kontentan = KÖÖP!

Jag missar B-racet, då måste jag befinna mig långt bort nere vid varma vatten och stränder. Tyvärr, det är extremt dåligt planerat, jag vet.

KM trodde jag hade varit, fast jag kanske har drömt?

Så 125r körs på Falken/Gelleråsen? Såg bara att det var struket från SM-kalendern. Men dåså, då blir det köp köp. Minst!

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....

Kontentan = KÖÖP!

egentligen är det inte konstigt men dock jävligt synd att 250 klassen dör ut.
finns ju ett duktigt antal hojar i detta landet men det kommer ju max en handfull till varje tävling.hade det funnits lite nyare,driftsäkrare hojar för en rimlig peng så hade nog inte bara jag sadlat om:)

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation

Kontentan = KÖÖP!

Det kommer bli 7st SM-deltävlingar för 250R i år och du m.fl kanske blir överaskade vem som tar på sig att sköta om dom 3 racen som råkade tillkomma igår. :)

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Jaha, så nu är det officiellt, LMS tar 3 race till... :tummenupp

:D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det kommer bli 7st SM-deltävlingar för 250R i år och du m.fl kanske blir överaskade vem som tar på sig att sköta om dom 3 racen som råkade tillkomma igår. :)
What? Då ska jag fan köra ett SM och ta med mig Teddy. Upp på 250R barrikaderna! :D

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Hehe... Det skulle vara RIKTIGT roligt att få fajtas med dig igen. Kom igen nu, skaka fram en hoj! Det går säkert att hyra någon.

Ar riktigt sugen, sa finns det hoj, tid och pengar sa ska det nog ga att losa i sommar.. Sen far man val se om man ens kommer upp i det promenadtempot man hade innan...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024