mcgalningen
Ny medlem
Är det någon som vet var det är ganska biligt att hyra snöskoter i fjällen??
är inte bestämt vart vi ska åka så alla förslag är välkomna
mcgalningen skrev:Är det någon som vet var det är ganska biligt att hyra snöskoter i fjällen??
mcgalningen skrev:Är det någon som vet var det är ganska biligt att hyra snöskoter i fjällen??
Jag hyrde där förra året men jag tror dom hade strypt dom vid 100km/h för det tog bara tvärstopp vid 100km/h.Hinkas skrev:www.skoteruthyrningen.nu
Där uppe har jag varit och åkt skoter några gånger. Sjön är perfekt för att pressa ur skotern lite =).
Rammstein skrev:Du har väl inte haft indraget körkort efter år 2000, för då måste du ta förarbevis för snöskoter
Ska själv snart ta det förbannade beviset, här har man kört skoter i 19år... och helt plötsligt måste man gå en förarkurs
juha01 skrev:Dom enda som jag vet i sälen som har "friåkning" finns i rörbäcksnäs. Tror det var 500 för två timmar +soppa. Fina skotrar men en självrisk på 8000:- om du klotar...
Kanonfint att åka till hundfjällets toppstuga och fika lite! Det är enormt fint där.. Man hinner lagomt dit och tillbaka, med en halvtimmes friåkning på flället, på två timmar.
Kom ihåg att man INTE får åka utanför lederna vartsomhelt!!! Leta på dom ställerna som är tillåtna istället...
www.skoteruthyrning.nu
Jarle skrev:Jag hyrde där förra året men jag tror dom hade strypt dom vid 100km/h för det tog bara tvärstopp vid 100km/h.
Hinkas: E det franken (om du känner han ) som har det?
OlleR6 skrev:Jag lovar dig att det är inte så kul att ligga å åka mycke fortare med skoter
mcgalningen skrev:jag tänkte mig hyra heldagar men tack i alla falll.
8000 i självrisk är ju kul att punga ut om man kvaddar
OlleR6 skrev:Jag lovar dig att det är inte så kul att ligga å åka mycke fortare med skoter
Det undrar jag medHurtig skrev:jag måste bara fråga... har du kört skoter eller var det bara ironi i ditt inlägg??
Jarle skrev:Jo, men man får faktiskt bara åka i 70km/h
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |