BlöjRäsern
Gränsfall
Ha! Den här tråden hade jag glömt bort. Vi är ju grannar nu. Det är en fröjd att se Kawan varje gång jag rullar ut kronvickan.
Ha! Den här tråden hade jag glömt bort. Vi är ju grannar nu. Det är en fröjd att se Kawan varje gång jag rullar ut kronvickan.
Vad är era rekommendationer angående bläster? Har tillgång till glasbläster genom plugget men förstår att jag i sådana fall får vara väldigt noggrann när jag tvättar efter..
Alternativet är isblästring/kolsyreblästring... Någon som vet vad det i runda svängar rör sig om att blästra en motor? Någon som har rekommendationer på ställe?
haha kul sammanträffande!
Du kan ju också leta upp Rockers Göteborg på Facebook. Där samlas många som gillar klassiska hojar. Eller (ny-)ombyggda. Eller något annat........Kommer tillbringa en del tid i Göteborg i vår och undrar lite hur många här inne som är från Götet. Finns det något aktivt hojcommunity med träffar och sådär som man borde/kan åka på?
tack för alla svar! Kul med så mycket träffar!!
Jag var i garaget igår och började lägga pussel, något sånt här såg det ut efter ett tag:
Tog även av en topp och tittade ner på en ny smidd kolv och ett nytt borr. Förbränningsrummet i toppen var dock fortfarande svart av sot. Bör man nöja sig med att tvätta av det eller ska man polera förbränningsrum?
Tog med mig lite delar hem som ska få sig en omgång med autosolen innan nästa garagebesök. Även en fråga om vart ni köper bultar i Göteborg?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|