Verkar som om många blocket annonsörer lider av dyslexiHär är en fin en
Om man bara förstår texten han har skrivit
https://www.blocket.se/helsingborg/Derbi_125_racing_77400719.htm?ca=12&w=3
Menar du dislyxi?Verkar som om många blocket annonsörer lider av dyslexi
Menar du dislyxi?
har en der bi 125 racing 2007 som fått stå i garaget alldeles förlänge hasr helt enkelt inte tid längre. den är mycket välvårdad den är chippsd o reggad som en 250 som är godkänt vi transporstyrelsen, för de som är lite insatta så är dettsa yamha motorer som från början 2005 gjordes som ett test ppå desse derbi, motorcyceln jag äger är alltså en GPR 125 Racing o de har oavkortat fått mkt bra betyg så vill man leka o det skall acca så kör! denna har ju dock det lilla extra som ett chip som ger 30 häst därför är den reggad som en 250 för den går uta helvete! det gör den även utan chippet och det är lätt att bara koppla ur, jag har effektrör som jag ej satt på som alltså är helt nytt, hat äevn jacka handskar ryggskena o diverse, det man kan säga om hojen är att den är en dröm 2 takt yamaha motor vilket verkligen gör sig tilrätta, denna hoj är mitt skötebarn o det tar emot men annat kommer ivägen just nu o då är det bättre någon kan få njuta av den utan att den står i ett garage. årsmodell 2007 gått ca 1800 mil. går som ett as! noll till hundra ungefär 4 sek och topphastighet 160 effter det bör man bromsa skakar som fan allt är i stort sett nytt på dendet som möjligt§ §§§§§§bör göras är att fylla på 4 dot.. b
Någon har sett dig tjuvträna redan...
Buy quality, cry once
Saknar fortfarande min gamla RS125 såhär 7 år senare, tanken har klart slagit mig att sälja falcon och köpa en lill-aprilia istället.View attachment 443764
Besiktigade 125:an igår U.A. Har stått avställd sen 2012...
Jäklar så rolig den är att fräsa runt på! Ja, inte på motorväg kanske men på mindre, kurviga, vägar där är den hur festlig som helst
Man kanske skulle försöka få tag i en Cagiva Mito och en Aprilia RS och en Honda NSR och en... också
Alla borde ha en 125:a i garaget
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |