Silwer
för******
jo...avslöjad.
Colgate ägs av GlaxoSmithKline vilket är ett företag med huvudkontor i Storbritanien!korvgubbe skrev:Aj då.. själv hade jag fått för mig att Colgate var från staterna som allt annat onödigt: Cruise-Control, "Lean Mean Fat-reducing Grillin' machine" och george W Bush...
*asg* Tycker det är skönt med ett samhälle som är så rättvist att även dumma människor kan bli president!maverick_750rr skrev:george W Bush är den första afrikanska kvinnan som lyckats bli president i staterna![]()
750RR
Pellert skrev:Colgate ägs av GlaxoSmithKline vilket är ett företag med huvudkontor i Storbritanien!![]()
korvgubbe skrev:1967 är ett banbrytande år för tandhälsan eftersom man då börjar tillsätta Flour!!
![]()
korvgubbe skrev:Förvisso, men det är ändå startat å påhittat i staterna!
På samma sätt som Ford inte uppfann Saab!
Pellert skrev:GlaxoSmithKline (GSK) is a world leading research-based pharmaceutical company with a powerful combination of skills and resources that provides a platform for delivering strong growth in today's rapidly changing healthcare environment.
GSK's mission is to improve the quality of human life by enabling people to do more, feel better and live longer.
Headquartered in the UK and with operations based in the US, the new company is one of the industry leaders, with an estimated seven per cent of the world's pharmaceutical market.
http://www.gsk.com/about/about.htm
[Akryl]*Amid skrev:Va! Jag som trodde SAAB var hel-amerikanskt!![]()
![]()
![]()
![]()
OK. My bad! Colgate startades i landet långt bort i väster.korvgubbe skrev:Förvisso, men det är ändå startat å påhittat i staterna!
På samma sätt som Ford inte uppfann Saab!
Pellert skrev:OK. My bad! Colgate startades i landet långt bort i väster.
Men man kan inte uppfinna ett företag. Man startar ett företag, således har SAAB aldrig blivit uppfunnet. Dessutom är inte SAAB amerikanskt. SAAB Automobiles är amerikanskt numera.![]()
Du har rätt... Vi lägger ner det här...korvgubbe skrev:med uppfinning syftade jag iofs på tandkrämen och med saab såg jag nog på bilen som en "svensk" produkt snarare än amerikansk...
hrm.. fan... Här sitter jag å hetsskriver om något helt meningslöst ämne i en meningslös tråd.. Jag har blivit som Mavve..![]()
Ser du mig sitta å skriva så här många meningslösa inlägg i en sån här meningslös tråd i vår så får du lova att du skjuter mig!![]()
Lundbeck skrev:
Japp, speciellt som "Flour" = mjöl på engelskamaverick_750rr skrev:
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |