I min strävan efter odödlighet...

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
CBR 1000 RR
Alltså jag blir så förbannad... när skall folk sluta att vandalisera barnens leksaker i lekparkerna. Förstår ni hur mycket pengar det kostar oss skattebetalare varje år att laga trasiga gunghästar, gungor osv bara för att ni skall stila och ha er. Sluta genast!!!!

(Ironiserarar lite över vissa tidigare inlägg, nämner inga namn)

Schysst ställ. Kosta flis?

Reb0

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Det finns bara en sak visuellt som skiljer dig från MotoGP-boysen, ciggen i handen. Det är den som gör dig långsam :arsele

/Nitrous

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nitrous skrev:
2404863 Det finns bara en sak visuellt som skiljer dig från MotoGP-boysen, ciggen i handen. Det är den som gör dig långsam :arsele

/Nitrous
Det första Fredde Watz gjorde efter segern i EM på Assen var att tända en cigg, han är skitsnabb så du är fel ute. :D

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Dee_cati skrev:
2404558 Inte nog med att du ser tjock ut nya skinnet (antagligen så är det inte bara en synvilla) utan du ser ut som en jättestor bebis i din nya sparkdräkt. En flickbebis dessutom.

Hähä, du har rätt. Men jag vill ändå ha en högupplöst kopia av den understa bilden.

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
TinaTjejen skrev:
2405293 Nej men så gölligt!
Nu matchar du och Solan varandra! :hoppskrat

:skrämd

Triggerhappy skrev:
2403880 Äh, snyggt som f-n, antar att Solan å du står å speglar er som attan nu..

Är det träponnyn på bilden du skall köra på fredag eller har ni faktiskt nån hoj som är hel ?

Vaddå speglar oss? Jag har fortfarande mitt gamla trasiga skinnställ, inget som duger att kråma sig framför spegeln med, det är Mattias som står för det.

Jag börjar ana ugglor som flyger. Jag har två fungerande motorcyklar (inte hela) och skulle jag inte veta bättre så skulle jag tro att han försöker ta över åtminstone en av dom. :va

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Nu måste jag erkänna att jag varken känner huvudpersonerna eller har träffat dom men det som slår mig, är en känsla av att "Mattias" bara är ihop med "Solan" för att hon ska hålla honom med motorcyklar...

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Du är fan så mycket bättre på poserandet än körandet, kanske ska hålla dig till det? :arsele

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag ser Solan framför mig. Fast Solan är tysen gånger snyggare och definitivt smalare :pannkyss
Är det exakta skinnställ ni har nu fastän Solans knäpuckar är mer skrapade?
Ahaaa, Mattias försöker se ut som Solan så att ingen ska tro att han hela tiden lånar hennes hoj.

Edit: Jag tycker stället ska vara i stövlarna, ser ju ut som touringskor annars.

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
UltraMarine skrev:
2405484 Nu måste jag erkänna att jag varken känner huvudpersonerna eller har träffat dom men det som slår mig, är en känsla av att "Mattias" bara är ihop med "Solan" för att hon ska hålla honom med motorcyklar...

Oj, vilken komplimang, tack ska du ha.:tummenupp

Bikerbitch skrev:
2405495 Jag ser Solan framför mig. Fast Solan är tysen gånger snyggare och definitivt smalare :pannkyss
Är det exakta skinnställ ni har nu fastän Solans knäpuckar är mer skrapade?
Ahaaa, Mattias försöker se ut som Solan så att ingen ska tro att han hela tiden lånar hennes hoj.

Edit: Jag tycker stället ska vara i stövlarna, ser ju ut som touringskor annars.

Ha ha, tack ska du ha. Ja mina knäpuckar är mer skrapade än hans nuvarande puckar, frågan är bara hur länge.:gnissla
Det är två helt olika ställ, mitt är mer....budget. :)

Ps..jag håller med dig angående stövlarna, förlåt Mattias.

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Som vanligt så ler M.F.C (mattiasfanclub) :tummenupp

Lär dig vinka och inte bara göra dig fin på catwalken.

Runken

kör som om det vore sista gången
Gick med
27 May 2003
Hoj
NV 250 -55
Mattias skrev:
2403532 ... presenterar jag härmed The Dork V3.0!

Ahh, det är skönt att vara rik. Det är skönt att vara fattig, men med bra och jätte-GPiga motorcykelåkarkläder också. Där är jag nu.

Se bara, skinnstället sitter som påmålat! Det framhäver mina kurvor på ett fullkomligt breathtaking sätt.

Inutistövlar, som Rossi!

Tokigt dyrt, men med min rådande trend lär jag snart få veta om grejorna är tokigt bra också.

Så, nu kan ni såga mina nya saker. Ni är ändå bara avundsjuka.

Coolt Mathias!

Men jag har redan ett snarlikt ställ med likadan dragkjedja. Du provade det förr förra säsongen men jag köpte det. T-age helställ VITT.

Men detta i rött var sött. :pannkyss

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...