I natt jag drömde...

raoul

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2015
Hoj
2006, Honda CB600F Hornet
Eller inte i natt kanske, men för ett tag sedan vaknade jag förvånad och insåg att jag drömt att jag körde cross på gårdsplan i snön! Jag sladdade runt och det var riktigt skoj! :lol

Till saken hör att jag (vid ganska mogen ålder) i somras tog A-kort och aldrig kört något annat än en gathoj. Troligen skulle det inte gå hälften så smidigt som i drömmen om jag mot all förmodan skulle hoppa upp på en cross... :dummer

Vad tror ni? Kan drömmen vara någonslags udda hojabstinens så här på vårvintern?:confused:

Någon annan som drömt några hojrelaterade drömmar? Dagdrömmar räknas av naturliga skäl inte. :hihi

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Hoj
Par stycken Ktm:er
Har oxå drömt om att duktigare än i verkligheten, typ klara av värsting hopp....

raoul

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2015
Hoj
2006, Honda CB600F Hornet
Sälj väghojen och köp en skogsmaskin :tummenupp Det är ruggigt skoj :tummenupp

Njäe, inte tänker jag sälja streetfightern inte. Däremot slog mig tanken att det kanske skulle vara kul med någon mindre hoj bättre lämpad för snö, is och skogsstigar...ett lekfordon, typ monkey med dubbdäck eller nåt... :lol

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Hoj
Par stycken Ktm:er
Njäe, inte tänker jag sälja streetfightern inte. Däremot slog mig tanken att det kanske skulle vara kul med någon mindre hoj bättre lämpad för snö, is och skogsstigar...ett lekfordon, typ monkey med dubbdäck eller nåt... :lol

Köp en enduro så har du kul hoj körning året runt.. Bra träning för kroppen å köregenskaper på hoj.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA