Hängde på en R1:a från Södertälje till Bredäng igår. Han gjorde allt för att försöka hänga av mig men jag var som en igel. Relativt bilfritt hela vägen. Betyder det att jag har en jävligt snabb X11:a eller att han har en långsam R1:a?
Stuff skrev:2389376Hängde på en R1:a från Södertälje till Bredäng igår. Han gjorde allt för att försöka hänga av mig men jag var som en igel. Relativt bilfritt hela vägen. Betyder det att jag har en jävligt snabb X11:a eller att han har en långsam R1:a?
han kanske inte visste att du tävladeStuff skrev:2389376Hängde på en R1:a från Södertälje till Bredäng igår. Han gjorde allt för att försöka hänga av mig men jag var som en igel. Relativt bilfritt hela vägen. Betyder det att jag har en jävligt snabb X11:a eller att han har en långsam R1:a?
Betyder nog att hur snabb hoj man än har så kan man inte köra snabbare än vägen tillåter + att din hoj e säkert grymt snabbStuff skrev:2389376Hängde på en R1:a från Södertälje till Bredäng igår. Han gjorde allt för att försöka hänga av mig men jag var som en igel. Relativt bilfritt hela vägen. Betyder det att jag har en jävligt snabb X11:a eller att han har en långsam R1:a?
lorkan skrev:2389406Jaså det var du som försökte hänga på mig, mja, jag drog dig nästan ju.
Nästa gång bör du nog kolla nogrannare, jag kör 125, inte R1.
Torbjorn skrev:2389424Det kan också vara en ovan förare på en snabb cykel, klok att inte köra fortare än vad man klarar av.
Det var ett race med en kompis.DR-Zätare skrev:Hur vet du att han gjorde allt han kunde för att hänga av dig? Stannade du honom och frågade efteråt?
600 spänn i månaden är inte så dyrt.olle1 skrev:2389870Mogen fråga....
Väx upp! Inte konstigt att det är dyrt att försäkra hojen.
Stuff skrev:2390596Det var ett race med en kompis.
600 spänn i månaden är inte så dyrt.
IronMike skrev:2391083Om någon lånar mig en retta så kan vi testa igen
jag sålde den nyss....lorkan skrev:2391084Duger inte din egna längre?
IronMike skrev:2391089jag sålde den nyss....
blir ju "tävla bana" ist
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |