ICA-tjejen

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
HanneZ skrev:
2247363 Uppfostran kan man ta senare, det viktiga är att utgångsmaterialet är i bra!
hahahaha, du lär dig, snoris

NSR_Martin skrev:
2248093 Gå in på ica, köp ett 8-pack billys panpizzor o en tvåliters cocacola, när du betalar frågar du om hon vill hänga med på en romantisk middag för två hemma hos dig, vill hon helldre gå på resturang är du snabb med att föreslå donken.

Då lär det bara flöda i byxorna på´na :tummenupp

hoho, ja jävlar va bra.

Du lycka till, mkt strongt gjort, har testat det själv, med hyffsat resultat.

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Sånna här trådar blir man glad av! Lycka till!

Glöm inte att visa henne tråden någon gång i framtiden om allt går enligt planerna. :)

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Vad är egentligen en "Flohabba"?
Är jag kanske inte tillräckligt insatt i knuttetjejer för att förstå?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
MjO skrev:
2247307
Min fråga till denna eminenta panel av casanovor, haha, hur länge ska jag vänta innan jag handlar igen? Var svaret positivt eller negativt?

Simma lugnt :D

Hejja! Bra gjort, det gäller att ta chanser. Livet är kort! Hoppas det går bra!

Zandrah

Guest
Jag tycker det var en klockren grej du gjorde häromdan :)
Men du vet ju vad man säger, angående väntan: Den som väntar på något gott... :tummenupp

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Ta det lugnt. Även om det är hon i kassan nästa gång du handlar så strunta i att fråga henne om nummret igen. Om hon inte ser väldigt intresserad ut vill säga.

Men ta det lugnt som sagt, du kan väl på sin höjd småprata med henne istället, fråga hur det är med henne, om hon inte skall ha semester snart eller nåt sånt. Men skit i telefonnummret.

Frågar du om telefonnummret kommer hon säkert säga nej för att hon är osäker och efter det så kan du inte fråga henne igen.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sad Glad skrev:
2248809 Ta det lugnt. Även om det är hon i kassan nästa gång du handlar så strunta i att fråga henne om nummret igen. Om hon inte ser väldigt intresserad ut vill säga.

Men ta det lugnt som sagt, du kan väl på sin höjd småprata med henne istället, fråga hur det är med henne, om hon inte skall ha semester snart eller nåt sånt. Men skit i telefonnummret.

Frågar du om telefonnummret kommer hon säkert säga nej för att hon är osäker och efter det så kan du inte fråga henne igen.

För det första är det svårt att småprata med någon i kassan på ett naturligt sätt. Speciellt i en situation när det trycker på folk bakifrån och man inte har något vettigt att säga. Jag tror mer på överrumpling. Allt eller inget. Kvitt eller dubbelt. Om du själv satt i kassan - vad hade du föredragit?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
HanneZ skrev:
2247341 Sväjdi är Ica-raggningsexpert har jag för mig, eller inte :hihi Vänta bara tills han ser tråden...

Ja, jävlar. Det är killen som kan komma med tips. När han sätter den sidan till är han en mästerlig krönikör och hans beskrivning av hu han kommunicerade med det stackars offret var ågot i hästväg!!

Men det var väl före kraschen så ett trådlyft är inget att hoppas på...

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Starstriker skrev:
2248820 För det första är det svårt att småprata med någon i kassan på ett naturligt sätt. Speciellt i en situation när det trycker på folk bakifrån och man inte har något vettigt att säga. Jag tror mer på överrumpling. Allt eller inget. Kvitt eller dubbelt. Om du själv satt i kassan - vad hade du föredragit?

Haha. Måste lägga till en liknande historia där jag är huvudpersonen:

Många år sen det här. Var inne på House, en inredningsbutik som fanns vid Odenplan i Sthlm i början av 90-talet. Var bara inne och kollade lite och fick syn på den här tjejen som jobbade i kassan där. Shit. Var tvungen att köpa något, så det fick bli en svindyr vattenkanna (som jag fortfarande har). Hade dock inte mod nog att prata så mycket med henne så jag gick hem med min vattenkanna.

Ungefär 10 minuter senare svor ajg över att jag varit så feg och samlade mod till mig och ringde ner till butiken.

-"Jo.. det är jag som köpte en vattenkanna nyss"
-"Jaaaa?"
-"Ehum........ date efter jobbet?"
-"Visst, vad trevligt"

Nåväl. Vi skulle ta en glass i parken. Tyvärr var det inte hon som dök upp, utan hennes kollega som hade stått bredvid när jag köpte vattenkannan. :död Skit också. Aja.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Starstriker skrev:
2248831 Haha. Måste lägga till en liknande historia där jag är huvudpersonen:

Många år sen det här. Var inne på House, en inredningsbutik som fanns vid Odenplan i Sthlm i början av 90-talet. Var bara inne och kollade lite och fick syn på den här tjejen som jobbade i kassan där. Shit. Var tvungen att köpa något, så det fick bli en svindyr vattenkanna (som jag fortfarande har). Hade dock inte mod nog att prata så mycket med henne så jag gick hem med min vattenkanna.

Ungefär 10 minuter senare svor ajg över att jag varit så feg och samlade mod till mig och ringde ner till butiken.

-"Jo.. det är jag som köpte en vattenkanna nyss"
-"Jaaaa?"
-"Ehum........ date efter jobbet?"
-"Visst, vad trevligt"

Nåväl. Vi skulle ta en glass i parken. Tyvärr var det inte hon som dök upp, utan hennes kollega som hade stått bredvid när jag köpte vattenkannan. :död Skit också. Aja.

Gaahahhahaha!!!! :rofl :rofl

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
MjO skrev:
2248849 Nu har jag i alla fall gjort lite efterforskningar, visar sig att hon har strulat lite med en kille på jobbet. Vet vad hon heter och har hennes nummer redan nu, men detta var ju illa :rolleyes:.

Varför då? Kokade hon hans kanin??

Ska du ragga oskulder får du gå på fritidsgårdar.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
MjO skrev:
2248849 Nu har jag i alla fall gjort lite efterforskningar, visar sig att hon har strulat lite med en kille på jobbet. Vet vad hon heter och har hennes nummer redan nu, men detta var ju illa :rolleyes:.

Strulat, inte mer... Ger du upp?!

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
-
MjO skrev:
2248872 Haha, nej, jag ger aldrig upp henne :D. Killen som hon enligt utsago ska ha strulat med är dessutom lite gay så det är på tiden att hon får en riktig man i så fall, hihi.

Om han är lite gay, varför inte låta han vara med på ett hörn också? :banana

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
MjO skrev:
2248872 Haha, nej, jag ger aldrig upp henne :D. Killen som hon enligt utsago ska ha strulat med är dessutom lite gay så det är på tiden att hon får en riktig man i så fall, hihi.

Thats the spiwit!!
Biggus.jpg

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Öööh. Nu vill vi se bild.

Du vet vad hon heter -> "Google Bildsökning".

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
acura skrev:
2248884 Om han är lite gay, varför inte låta han vara med på ett hörn också? :banana

Det förutsätter att trådskaparen har lite dragningar till det egna könet...

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Ingen just nu
Föredrar att inte ha någon annan person av samma kön med på något hörn alls. Vid närmare eftertanke är det nog inte aktuellt att de ens är med i samma rum utan deltagande :D.

MikkE

Guest
Äh, va fan. Bara att slänga upp "den väldige" på rullbandet så är hon din på diRekCtEn.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!