ICA-tjejen

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Firefly skrev:
2256716 Jag har också en kul historia.

Vi var ute ett gäng och körde hoj.
Vi stannade vid ett rödljus, och av en tillfällighet vänder jag mig om, och i bilen bakom sitter två tjejer.
När jag ska vända mig framåt igen vinkar dom åt mig, så jag vinkar självklart tillbaka.

När det sen blir grönt så slänger sig tjejerna ut i vänsterfilen och gasar som fasen för att köra om. Och jag tänkte "ja, ja, kör om då om ni vill". Men när dom kom upp jämsides med mig, så sträckte ena tjejen ut en lapp genom rutan.
Så jag rullade upp jämsides i 40-50 km/h tog lappen och körde vidare.

När jag senare stannade och kollade lappen så stod det ett namn och telefonnummer, samt beskrivningen; "Den blonda"... He he, det var lite kul.

Vi har sms:at lite bara, men det håller sig nog till det...
Men det var en lite småkul grej.

Fattar inte vad ni ungdomar pysslar med idag. SMS:a??

Ring upp, bestäm date, sen bonga på för bövlen.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Det är därför jag vill ha min sporthoj.com-tröja snart. Då slipper jag fråga efter telefonnumret

SNAKE

sporthoj.com-logga

VILL DU LIGGA?
-mitt nummer-

=)

Paradoxy

Guest
vbg_snake skrev:
2256904 Det är därför jag vill ha min sporthoj.com-tröja snart. Då slipper jag fråga efter telefonnumret

SNAKE

sporthoj.com-logga

VILL DU LIGGA?
-mitt nummer-

=)

Jag vill :flås

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
HAAALLLÅÅÅÅ!!!! :tungan denna tråd får inte försvinna i ot nu.

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Hoj
KTM Superduke 08:a
Vi är generellt sett dåliga på detta "nyktra raggandet i vardagen" i sverige. I USA är det en del av kulturen att charma brudar på alla möjliga ställen. Hade en kompis från south carolina på besök för ca 10 år sedan. Han skulle promt handla kristallvaser som souvenirer från sverige. Sagt och gjort så stegade vi in på en av de där turist kristallaffärerena på Vasagatan i S-holm. Där stod det en klart 9 av 10!! Själv hade jag knappt vågat snacka med henne på fyllan ens. Polaren från south carolina (kladd i Sox keps, stentvättade jeans, hockey frilla OCH boots) börjar limma på som fan. Och tjejen var inte helt oemotaglig för hans charmerande svada. Dagen efter börjar kompisen snacka om hur fin tjejen i kristallaffären var och att han tänkte gå dit och fråga om en dejt, sagt och gjort så drog han i väg själv och frågade. Ingen framgång då "hon redan hade en kille". Men poängen är friskt vågat halva inne...

edit edit: Kom på att jag faktiskt bjöd en snygg granntjej på fest hemma hos mig en gång, när jag var i tvättstugan. Hon kom också...men det bidde inget :(

Last edited:

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Ingen just nu
Jag har inte glömt, jag har bara tagit det lite lugnt. Har pratat med henne igen ett par gånger, hon blev glad för hon fick mitt nummer och packade mina varor som vanligt :D.

Dock är väl inte alla lösa trådar avslutade ännu skulle jag tro. Men men, den som lever får se, annars finns det andra som uppskattar det.

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
MjO skrev:
2276832 Jag har inte glömt, jag har bara tagit det lite lugnt. Har pratat med henne igen ett par gånger, hon blev glad för hon fick mitt nummer och packade mina varor som vanligt :D.

Dock är väl inte alla lösa trådar avslutade ännu skulle jag tro. Men men, den som lever får se, annars finns det andra som uppskattar det.

Du skulle ju bjudit henne på en åktur på måttarrdän!

Såg dig på cruisingen, så nu fick jag ett ansikte på den hojjen, brukar se dig ofta i trafiken.

Lycka till med raggningen!

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Ingen just nu
Hehe, jag skulle väl gjort det :)

Jopp, såg nog dig också, du åkte med en polare? Jag var bara ute och noob-wheelade lite i värmen, hihi :D. Det hjälpte dock inte bland :tuttar bara bland de lite överförfriskade killarna som tyckte det var ballt :rolleyes:

Dark_Messenger

Guest
Man måste stålsätta sig o våga ta steget! Kommer man bara över den där första tröskeln så har man halva inne.

Var på konferens i STHLM för inte så länge sedan och det var mest skator tyckte jag, men sen var det en ruskigt söt tjej som jag började flörta med så smått. Märkte att hon flörtade tillbaka. När dagen började lida mot sitt slut började jag oroa mig för att vi snart skulle åka, så jag tog mod till míg o tänkte "nu eller aldrig".

Övade in en shysst line i hjärnan att dra för henne. Gick fram vid ett lämpligt tillfälle o så skulle jag köra..o det blev bara skit av allt. Stammade typ fram något konstigt. Men själva budskapet gick fram. Hon tittade ner så där sött i backen och fnissade tjejigt samtidigt som hon blev lite röd i ansiktet. Sen framgick det att hon var gift o hade barn o grejer, men annars hade jag haft en dejt. Garanterat. Dessutom är det en självförtroendestärkare, som förhoppningsvis gör det lite lättare nästa gång. :tummenupp

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
MjO skrev:
2277118 Hehe, jag skulle väl gjort det :)

Jopp, såg nog dig också, du åkte med en polare? Jag var bara ute och noob-wheelade lite i värmen, hihi :D. Det hjälpte dock inte bland :tuttar bara bland de lite överförfriskade killarna som tyckte det var ballt :rolleyes:

Japp, den gråa var min. Posör som man är så var jag tvungen att bränna lite däck.

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
duckie skrev:
2252763 Bra försök. Cheyer gillar idogt uppvaktande, så gå nu dit ofta och handla och lämna ditt nummer varje gång, tillsammans med ett bländande leende.

Nej satan stalkers med desperat beteende får inget.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chirre skrev:
2256845 Fattar inte vad ni ungdomar pysslar med idag. SMS:a??

Ring upp, bestäm date, sen bonga på för bövlen.
För hundra år sedan tog man hästen hem till bruden, för tjugo år sedan lyfte man på bakeliten och ringde och nu för tiden sms:ar man. Bland annat. Jo, det är smidigt, men jag förstår att du inte hittat/kan använda T9-inmatningen.

MjO skrev:
2276832 Jag har inte glömt, jag har bara tagit det lite lugnt. Har pratat med henne igen ett par gånger, hon blev glad för hon fick mitt nummer och packade mina varor som vanligt :D.

Men herregud människa, fråga om hon vill träffa dig eller inte. "Jag vet inte" betyder nej.

Twosaint skrev:
2278827 Nej satan stalkers med desperat beteende får inget.
Vilket borde läras ut i grundskolan.

Gabor

Guest
valmers skrev:
2279230

Men herregud människa, fråga om hon vill träffa dig eller inte. "Jag vet inte" betyder nej.

QUOTE]

Nej .??? !!! .va fan är det med dig,NEJ finns inte i min värld, det är ALLTID förhandlingsbart.....skärp dig. :lol

Lyssna inte på loosers... Det finns inte """ vet inte, nej ""osv...ragga på, visa intresse, kan ta lång tid men ge dig inte om du verkligen vill ha henne...

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...