Chris Ash skrev:Vi kan väl ta det i en annan tråd? Inget illa ment men av respekt för Joakims nära och kära så bör inte detta bli en pladdrande diskussionstråd.
Tycker jag....
Helt rätt.
Chris Ash skrev:Vi kan väl ta det i en annan tråd? Inget illa ment men av respekt för Joakims nära och kära så bör inte detta bli en pladdrande diskussionstråd.
Tycker jag....
Strider skrev:Det är med sorg och chock i hjärtat som jag hittade notisen nu morgonen på MCNs hemsida att Iceman har crashat och omkommit träningarna på Isle of Man.
http://www.motorcyclenews.com/nav?p...=2479744&articleCategory=SPORT_BRITISH-RACING
Snälla Jocke varför kunde du inte ha låtit bli den där dårskapen. Och kom hem du oxå Christer och alla ni andra och åk aldrig dit mer.
Jag beklagar verkligen sorgen för Jockes familj o vänner. Nu orkar jag inte skriva med för fingrarna bara skakar.
Helt rätt, ville bara svara på ett tidigare inlägg.Chris Ash skrev:Vi kan väl ta det i en annan tråd? Inget illa ment men av respekt för Joakims nära och kära så bör inte detta bli en pladdrande diskussionstråd.
Tycker jag....
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |