Idag är jag ledsen för att...

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Jaha, sån kultur. Nä, tror inte det. Jag tänker mig att såna som gillar sånt bor på landet och har keps och är typ 14 och försöker odla skägg...



Vad har det med Växjö att göra då..?


Förvisso bor jag på landet bland åkrarna, men jag är inte 14 och försöker inte odla skägg.


Jag lägger ner växjösnacket, men det handlade om en tysk som på tyska försöker säga Växjö = ungefär Fuck you uttalet alltså.
 

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
Förvisso bor jag på landet bland åkrarna, men jag är inte 14 och försöker inte odla skägg.


Jag lägger ner växjösnacket, men det handlade om en tysk som på tyska försöker säga Växjö = ungefär Fuck you uttalet alltså.

Haha, nu börjar jag fatta. Tog alldeles för långt tid..
 

Snarret

Guest
Hallå vi är bikers det ska lukta svett och smuts:D
Lugnt du är ju blond så du är förlåten *duckar*:rolleyes:

Jag tänkte säga "och ändå smartare än dig?!", men som kom jag på att det stämde ju inte just nu...
Och män som luktar svett och smuts (och lite avgaser) är inte så särskilt hemskt. Om jag hade en sån skulle jag kunna tänka mig att strunta i badet och vara nöjd ändå.
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Jag tänkte säga "och ändå smartare än dig?!", men som kom jag på att det stämde ju inte just nu...
Och män som luktar svett och smuts (och lite avgaser) är inte så särskilt hemskt. Om jag hade en sån skulle jag kunna tänka mig att strunta i badet och vara nöjd ändå.


Hade du haft lite Arne Anka i dig så hade du sagt det ändå.
Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter!

Bara att skaffa dig en smed som även mekar hoj och bil så har du det på det torra:)

Jag tror inte hela Lkpg knarkar lushprodukter (fast man hade kunnat önska)...

Ska använda näsan och se om det är Lush eller tekniska verken som luktar nästa onsdag när vi kommer upp till Linköping.
 
Last edited:

Snarret

Guest
Hade du haft lite Arne Anka i dig så hade du sagt det ändå.
Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter!

Bara att skaffa dig en smed som även mekar hoj och bil så har du det på det torra:)

Ja, jag har väldigt lite erfarenhet av den ankan... Och det känns faktiskt inte väldigt hemskt.

Mm, synd att vi inte lever på typ medeltiden, då hade jag kunnat gå till smedjan på hörnet och raggat! Fast det går ju inte ihop med hojandet... Asch!

Ska använda näsan och se om det är Lush eller tekniska verken som luktar nästa onsdag när vi kommer upp till Linköping.

Man känner skillnaden på om det luktar gott eller inte! Män brukar kunna ha en tendens att tycka att man inte kan andas i närheten av mycket lushprylar med, så du kanske kan känna en sån skillnad med. Om du dör eller inte, liksom.
 
Last edited:

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Ja, jag har väldigt lite erfarenhet av den ankan... Och det känns faktiskt inte väldigt hemskt.

Mm, synd att vi inte lever på typ medeltiden, då hade jag kunnat gå till smedjan på hörnet och raggat! Fast det går ju inte ihop med hojandet... Asch!

Du blir nog mogen du också och slutar läsa Frida och sånt;)

Fast hjulet var ju uppfunnit!

Man känner skillnaden på om det luktar gott eller inte! Män brukar kunna ha en tendens att tycka att man inte kan andas i närheten av mycket lushprylar med, så du kanske kan känna en sån skillnad med. Om du dör eller inte, liksom.


Tror att jag dör direkt!
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top