Idag är jag ledsen för att...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Min fru älskar mig inte längre.

Fast det har jag egentligen vetat ett tag.

Ska jag vänta på att hon ändrar sig, eller ska jag se mig om efter andra?

Ligger nog lågt ett tag...

Skjut ut dig per omgående!!! Planet kommer obevekligen slå i mark och börja brinna.

Jag satt i samma sits senhösten -09. Frasen -Jag känner ingen glädje i vårt förhållande, var nog det tuffaste att smälta. Det är den som säger nej som bestämmer när ett förhållande ska sluta.

Bered dig också på att det resonliga och förnuftiga gällande gemensamma investeringar kommer vara som bortblåst.

Snarret

Guest
Ja, du är tjej och att döma efter avataren inte ful.

Jag känner väl inte massa folk som kör hoj för det.. Bara två, och den ena är typen som gillar fransar och chaps, och den andra bor långt åt helvete...
Och även om jag hade haft någon att åka med, så är alla mina mckläder hos den där som bor så jävla långt bort, så det är bara värdelöst...
Gnäll :(

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag känner väl inte massa folk som kör hoj för det.. Bara två, och den ena är typen som gillar fransar och chaps, och den andra bor långt åt helvete...
Och även om jag hade haft någon att åka med, så är alla mina mckläder hos den där som bor så jävla långt bort, så det är bara värdelöst...
Gnäll :(

Ouch, ta ett glas rött och njut av fredagen så gott det går då.

Skickar ett PM om jag är i Linköping närmaste veckorna. :)

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Min och många andras kompis slaska ner i diket på bulten i onsdags. Dagen efter han fyllt 49. Kört hoj sen dackefejden. Visar på att det inte bara är snorisar som mig själv på 28 som går av.

Han ligger nedsövd i respirator och har tre skadade nackkotor, två blödningar i huvudet och tre trasiga revben.Det gick inte ens fort ju! Befinner sig fortfarande i chock enligt läkarna. Operation är ännu inte gjord. Finns hopp om att han inte blir ett kolli efter denna resan iaf.

Den tre veckor långa hojsemestern i europa som skulle ta sin början om två veckor får ju dock ställas in...

Det går nog max 5 minuter mellan varven innan jag tänker på min goda, glada, alltid leende och smått tystlåtna vän som man sänkt ett antal bira med och kört hundratals mil ihop med!

Jag saknar dig och önskar dig allt gott! Helst kombinerat med ett snabbt och helt återställt tillfrisknande, såklart!

Kram på dig gubben, jag och hela högen kommer så fort du är vaken och vi får OK från läkarna!

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Min och många andras kompis slaska ner i diket på bulten i onsdags. Dagen efter han fyllt 49. Kört hoj sen dackefejden. Visar på att det inte bara är snorisar som mig själv på 28 som går av.

Han ligger nedsövd i respirator och har tre skadade nackkotor, två blödningar i huvudet och tre trasiga revben.Det gick inte ens fort ju! Befinner sig fortfarande i chock enligt läkarna. Operation är ännu inte gjord. Finns hopp om att han inte blir ett kolli efter denna resan iaf.

Den tre veckor långa hojsemestern i europa som skulle ta sin början om två veckor får ju dock ställas in...

Det går nog max 5 minuter mellan varven innan jag tänker på min goda, glada, alltid leende och smått tystlåtna vän som man sänkt ett antal bira med och kört hundratals mil ihop med!

Jag saknar dig och önskar dig allt gott! Helst kombinerat med ett snabbt och helt återställt tillfrisknande, såklart!

Kram på dig gubben, jag och hela högen kommer så fort du är vaken och vi får OK från läkarna!

:krama hoppas för allt i världen att det går bra.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Du gillar verkligen finlandsfäjan va? :D

Jag gillar tanken på att alla Ålänningar som är singlar står nere vid hamnen i hopp om att något 55-årig kokehöna i nappakjol ska ragla av båten i jakt på lite ligga. :D

Edit: Jag har ett väldigt rikt inre liv. :)

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...