Välj annan tid/plats skogis vid 1800 torsdagar är sedan gammalt vikt för "Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo " se http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4381571&postcount=4557
Men, finns det hjärterum så finns det stjärterum eller hur
Men, finns det hjärterum så finns det stjärterum eller hur
Normalt ja.
Dock med tanke på, att de ordinarie torsdagskörningarna lockar en del nybörjare, som då blir förvirrade med två olika grupper, är det mindre lämpligt.
ordinarie torsdagsgrupp har haft tillräckligt med tråkiga avkörningar i år.
Är ni beredda på rena rookies som inte riktigt hänger med i ert lite högre tempo och kanske då åker av?
Igen
Annan tid/plats för er samling så slipper det bli stökigt.
Det ordnar sig nog skall du se! Solen skiner och vi ska köra hoj
är väl inte som "äger" skogis,
kan vi inte samsas.. som folk ?
ahlis
kul med hojkörning, såklart Vill göra klart att detta inlägg är kritik och inget bråksökande.
Jag vet hur det är när man kommer till en körning första gången. Man har ingen aning om vart man ska vara, vad som händer och vad som kommer hända. Så chansen att någon väljer fel grupp är gaaaaaanska så stor.
Känner du inte att det skulle vara jobbigt om någon rookie kör av och kanske skadar sig bara för han/hon råkade välja fel grupp pga att ni inte kan samlas en halvtimma senare?
Och snälla.. vad du än svarar på detta.. säg inte att "det är inte mitt ansvar", för det är den sämsta ursäkten som jag tycker jag hör alla säga hela tiden i MC-åkandet. Se till att hjälpa hojbröderna och hojystrarna istället så de lär sig köra ordentligt innan de ger sig ut på körningar i snabbare tempo.
Men jisses! Vi kommer att samlas på skogis 18.00 för att åka till Wheeliemaskinen på norrort. Det är en samlad körning och om någon rookie skulle hamna fel och råka hamna med oss så tror jag inte den skulle bli besviken då det är bra träning att köra wheeliemaskinen oavsett nybörjare eller rookie.
Hur folk kör struntar jag i så länge folk tar ansvar för sin egen körning och inte kör över sina begränsningar, för då brukar jag säga till... Observera att jag kör i stort sett alltid i lagligt tempo och jag kör sist då vi kör i större grupper för att jag är mån om att folk ska köra i sitt eget tempo och inte bli stressade.
Trodde hojfolk hjälptes åt och skulle tycka det var kul att köra i samlad trupp, vara med på film, träffas, snacka skit, bänka hojen, käka vurre, shoppa billiga hojsaker osv... Men oj vilket liv det blev för att det är på en torsdag och inte på en onsdag...
Hoppas vi ses antingen i Upplands Väsby eller på Skogis!
Väl mött!
PS FÅR VÄL SKRIKA UT VILKEN GRUPP SOM LEDER VAD NU NÄR VI VET ATT DET ÄR TVÅ GRUPPER MINST
vet du vad.. ser nu att jag misstolka hela grejen.. nu hänger jag faktiskt med vad det är ni ska göra.. jag läste anders inlägg (inte hans fel, det var jag som läste fel) och trodde ni skulle ha en vanlig körning i högt tempot. men nu fattar jag, ni ska bort till "körapåbakanträningsmojengen". Så ja självklart ska ni väll kunna samlas på skogis samtidigt som gruppkörningen
My bad
Ingen skada skedd!
Haka på tycker jag!
Ju fler ju roligare! Finns de hjärterum så finns det sjärterum
Ingen skada skedd!
Haka på tycker jag!
Ju fler ju roligare! Finns de hjärterum så finns det sjärterum
Jag tänkte dra dit också, men jag åker inte till skogis först. Ser ni någon motardförare med en djävul på ryggen så kom fram och hälsa, jag lovar att jag inte bits
Ljug inte.. jag vet att du bits
Men det är det ingen annan som vet, så håll tyst nu!
Jag tänkte dra dit också, men jag åker inte till skogis först. Ser ni någon motardförare med en djävul på ryggen så kom fram och hälsa, jag lovar att jag inte bits
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|