Jag tror om jag skall vara helt ärlig att det inte var någon på Honda som missade dig idag
Haha, vafan kom du inte fram och sa hej för då? Jag var ju så gott som oskadligjord efter klotningen
Jag tror om jag skall vara helt ärlig att det inte var någon på Honda som missade dig idag
Bra uppslutning tycker jag!
Tack för idag!
Haha, vafan kom du inte fram och sa hej för då? Jag var ju så gott som oskadligjord efter klotningen
Ja tack för idag det var trevligt, kul liten avvikande grej från vanliga körningar
Jag stod inne i affären och hörde plötsligt en motor som sluta låta och kåpskrap, sprang ut och mötte en tjej som jobba där och tog orden ur munnen på en, "det svider i själen när man hör och ser sånt", tur att det verkade gå bra iaf plus att jag fick snacka med den söta tjejen som jobba där så något gott kom väll ut från det, fick till och med en kram av na innan jag stack
Ge f** i min Karro!!!
Jag stod inne i affären och hörde plötsligt en motor som sluta låta och kåpskrap, sprang ut och mötte en tjej som jobba där och tog orden ur munnen på en, "det svider i själen när man hör och ser sånt", tur att det verkade gå bra iaf plus att jag fick snacka med den söta tjejen som jobba där så något gott kom väll ut från det, fick till och med en kram av na innan jag stack
Bra uppslutning tycker jag!
Tack för idag!
Haha nej nog missa ingen Kungen!!! Vi älskar när du uuiiiilllar Spiken
MINST en brewd måste blivit fuktig när Jag & Hertigen dundra förbi på slangen? Ja, nästa gång lovar jag & växla också
Hmm, varför känns som att du och jag egentligen borde ha bytt plats där
Jo, det gick bra tack. Det enda som skadades var hojen, tröjan och mina handflator. Stoltheten är fortfarande i fint skick dock
Pippi: "Orkade inte"? Här dör man nästan för att bjuda på lite entertainment och så får man höra att "du inte orkar gå fram och säga hej"... nä, det där... det där köper jag fan inte. Jag ska sluta klota från och med nu, för det där var fanimig droppen.
Spiken förgyllde dagen
Var många som kollade konstigt på oss när vi skrek -YEEEESSS!!!!! när du krashade
Ops, ber om ursäkt! Orkar var fel ord... kommer dock inte på nått annat... Lovar att kirra det nästa gång vi ses
Låter som en bra plan att sluta klota, är de det som du i vanliga fall gör mest eller?
Ja, det är bäst för dig.
Nej, jag brukar hålla mig på hjulen faktiskt. Det är bara Lindquist som blåser upp saker större än vad de är.
Jag ska sluta klota från och med nu, för det där var fanimig droppen.
Det var du som formulerade dig som om du klota lika ofta som du står på hjulen, men det låter ju bra att så inte är fallet
Hmm, varför känns som att du och jag egentligen borde ha bytt plats där
Jo, det gick bra tack. Det enda som skadades var hojen, tröjan och mina handflator. Stoltheten är fortfarande i fint skick dock
Nä... jag menade bara i största allmänhet. Det var första gången för mig när jag kör bakhjul. Dock blev det en repa i hallonbuskarna i våras, men det var inte direkt framprovocerat. Utöver det är jag lika fläckkfri som en nyrakad dalmatin
...och det där med skador på stoltheten, det ordnas här ska du se
Men Spiken varför testade du inte den ofarliga wheelie-simulatorn istället?
Vill förövrigt tacka Hondacity för en trevlig kväll.
Blev både bänkning och nya hjälmar ikväll.
Och här är ett par bilder på Spiken.
Hahaha, försök du bara
haha vem sa något om att jag skulle göra det? du verkar ju få lagom många skämt av de andra i denna tråd
Jag själv har ju bara dig att tacka, för tack vare dig träffa jag hon karro som jag ska råka möta på honda city ibland för att jag ska höra om vad för olja som min honda ska ha och vad jag ska göra åt det ena och det andra på hojen
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|