Idag 18.00 Skogis, Stockholm

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag tror om jag skall vara helt ärlig att det inte var någon på Honda som missade dig idag :D

Bra uppslutning tycker jag!

Tack för idag!:yoparty

Haha, vafan kom du inte fram och sa hej för då? Jag var ju så gott som oskadligjord efter klotningen :D

Ja tack för idag det var trevligt, kul liten avvikande grej från vanliga körningar:tummenupp

Jag stod inne i affären och hörde plötsligt en motor som sluta låta och kåpskrap, sprang ut och mötte en tjej som jobba där och tog orden ur munnen på en, "det svider i själen när man hör och ser sånt", tur att det verkade gå bra iaf:) plus att jag fick snacka med den söta tjejen som jobba där så något gott kom väll ut från det, fick till och med en kram av na innan jag stack:D

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Ja tack för idag det var trevligt, kul liten avvikande grej från vanliga körningar:tummenupp

Jag stod inne i affären och hörde plötsligt en motor som sluta låta och kåpskrap, sprang ut och mötte en tjej som jobba där och tog orden ur munnen på en, "det svider i själen när man hör och ser sånt", tur att det verkade gå bra iaf:) plus att jag fick snacka med den söta tjejen som jobba där så något gott kom väll ut från det, fick till och med en kram av na innan jag stack:D

Ge f** i min Karro!!! :tuttar

Haha, vafan kom du inte fram och sa hej för då? Jag var ju så gott som oskadligjord efter klotningen :D

Äh orka inte, kommer nog fler tillfällen har jag en känsla av ;) Såg iaf ut som om de gick bra för dig o hojen :)

Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002

Hmm, varför känns som att du och jag egentligen borde ha bytt plats där :va
Jo, det gick bra tack. Det enda som skadades var hojen, tröjan och mina handflator. Stoltheten är fortfarande i fint skick dock :D

Pippi: "Orkade inte"? Här dör man nästan för att bjuda på lite entertainment och så får man höra att "du inte orkar gå fram och säga hej"... nä, det där... det där köper jag fan inte. Jag ska sluta klota från och med nu, för det där var fanimig droppen.

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Haha nej nog missa ingen Kungen!!! Vi älskar när du uuiiiilllar Spiken :tummenupp:tuttar

Jag vet, men du får inte ligga med mig iaf :arsele

Så var det något mer jag tänkte säga... få se nu.... JAJUSTE:
Sluta snacka så mycket skit och skriv upp dig kroglistan istället ditt fucko! :öl

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Spiken förgyllde dagen :D

Var många som kollade konstigt på oss när vi skrek -YEEEESSS!!!!! när du krashade :banana

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
MINST en brewd måste blivit fuktig när Jag & Hertigen dundra förbi på slangen? Ja, nästa gång lovar jag & växla också :D

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Jo, det gick bra tack. Det enda som skadades var hojen, tröjan och mina handflator. Stoltheten är fortfarande i fint skick dock :D

Pippi: "Orkade inte"? Här dör man nästan för att bjuda på lite entertainment och så får man höra att "du inte orkar gå fram och säga hej"... nä, det där... det där köper jag fan inte. Jag ska sluta klota från och med nu, för det där var fanimig droppen.

Ops, ber om ursäkt! Orkar var fel ord... kommer dock inte på nått annat... Lovar att kirra det nästa gång vi ses ;)

Låter som en bra plan att sluta klota, är de det som du i vanliga fall gör mest eller?

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spiken förgyllde dagen :D

Var många som kollade konstigt på oss när vi skrek -YEEEESSS!!!!! när du krashade :banana

Haha, av någon anledning är det alltid kul att se när ANDRA klotar... Men eftersom jag nu lyckades förgylla din dag, så borde ju du återgällda mig på något sätt. Ett sätt vore ju om du förgyllde min kväll genom att köpa mig en ny bromsslang, ett kopplingshandtagsfäste, en växelpinne, kåpor, tre blinkers och en baklyckta? Vad säger du, quid quo pro?

Ops, ber om ursäkt! Orkar var fel ord... kommer dock inte på nått annat... Lovar att kirra det nästa gång vi ses ;)

Låter som en bra plan att sluta klota, är de det som du i vanliga fall gör mest eller?

Ja, det är bäst för dig. :)
Nej, jag brukar hålla mig på hjulen faktiskt. Det är bara Lindquist som blåser upp saker större än vad de är. :tuttar

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Ja, det är bäst för dig. :)
Nej, jag brukar hålla mig på hjulen faktiskt. Det är bara Lindquist som blåser upp saker större än vad de är. :tuttar

Jag ska sluta klota från och med nu, för det där var fanimig droppen.

Det var du som formulerade dig som om du klota lika ofta som du står på hjulen, men det låter ju bra att så inte är fallet :)

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det var du som formulerade dig som om du klota lika ofta som du står på hjulen, men det låter ju bra att så inte är fallet :)

Nä... jag menade bara i största allmänhet. Det var första gången för mig när jag kör bakhjul. Dock blev det en repa i hallonbuskarna i våras, men det var inte direkt framprovocerat. Utöver det är jag lika fläckkfri som en nyrakad dalmatin :gnissla

Vill ge en eloge och ett stort TACK till killen på Honda som fixade en ny växelpet åt mig. Kan säga att den höll hela vägen hem :tummenupp

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Många hade nog velat.. men det är bara mitt flyt antar jag:D

Ok men vad bra, hoppas det inte blir för dyrt att fixa hojen. haha och det där med skador på stoltheten, det ordnas här ska du se:banana

Janne S

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
KTM 640
Nä... jag menade bara i största allmänhet. Det var första gången för mig när jag kör bakhjul. Dock blev det en repa i hallonbuskarna i våras, men det var inte direkt framprovocerat. Utöver det är jag lika fläckkfri som en nyrakad dalmatin :gnissla

Men Spiken varför testade du inte den ofarliga wheelie-simulatorn istället?:D

Vill förövrigt tacka Hondacity för en trevlig kväll.:tummenupp

Blev både bänkning och nya hjälmar ikväll.

Och här är ett par bilder på Spiken.:)

Bifogat

• vurpad.jpg
    vurpad.jpg
    185.7 KB · Visningar: 97
  • Buntbandskungen.jpg
    Buntbandskungen.jpg
    217.8 KB · Visningar: 102

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
...och det där med skador på stoltheten, det ordnas här ska du se:banana

Hahaha, försök du bara :D

Men Spiken varför testade du inte den ofarliga wheelie-simulatorn istället?:D

Vill förövrigt tacka Hondacity för en trevlig kväll.:tummenupp

Blev både bänkning och nya hjälmar ikväll.

Och här är ett par bilder på Spiken.:)

No pain, no gain vet du väl :såjaponken
Om det förresten är någon som vill ha idolbilder så håller Janne för tillfället på att trycka ut sex tusen ex. av bild nummer två. Signering kommer att ske imorn på Elgiganten i Infra City klockan 13.15. Jag kommer förutom namnet att skriva någon häftig liten catch phrase i stil med den jag nyss gav till Janne. Är ni riktigt snälla får ni även dogge doggelito på köpet :rolleyes:

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hahaha, försök du bara :D

haha vem sa något om att jag skulle göra det? du verkar ju få lagom många skämt av de andra i denna tråd:hihi

Jag själv har ju bara dig att tacka, för tack vare dig träffa jag hon karro som jag ska råka möta på honda city ibland för att jag ska höra om vad för olja som min honda ska ha och vad jag ska göra åt det ena och det andra på hojen:tummenupp

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
haha vem sa något om att jag skulle göra det? du verkar ju få lagom många skämt av de andra i denna tråd:hihi

Jag själv har ju bara dig att tacka, för tack vare dig träffa jag hon karro som jag ska råka möta på honda city ibland för att jag ska höra om vad för olja som min honda ska ha och vad jag ska göra åt det ena och det andra på hojen:tummenupp

Jag säger ju att du ska ge f** i henne! Hon e min...:tuttar

För övrigt så vill jag tacka igen till alla som kom, mycket trevlig afton! Nu ser jag fram emot rullen där bevisen finns ;):Bugar

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha