Idag blev jag fri

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
gladh skrev:
Stort grattis. Innebär det att du kommer att spela mindre CS på dagarna nu. Då kanske man har en chans att knäppa dig i framtiden :hihi :rolleyes:

gladh
Eeeehh?? spela mindre.. nee du.. de blir minst lika mkt om inte ännu mer.. måste ju träna så man kan knäppa abs på näsan lite oftare.. :hihi

Tackar... :)

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Brutus skrev:
Vad du än gör..utmana honom inte i Tony Hawk på playstation..det är det dummaste jag någonsin gjort i spelväg...

Han psykar mig fortfarande mer än ett år efter första omgången...
Hehe.. o du trodde verkligen att du var bra.. hahah :D jävla va spö du fick.. även dom som jag spelade mot på nätet i onsdag då jag fick igång mitt ps2 oline för första gången.. :D

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Det där ser ju lite mindre läskigt ut måste jag säga än ställningen du haft hittils. :tummenupp

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Maverick skrev:
Hehe.. o du trodde verkligen att du var bra.. hahah :D jävla va spö du fick.. även dom som jag spelade mot på nätet i onsdag då jag fick igång mitt ps2 oline för första gången.. :D

KÄFTEN!!!

Jo, fan..tyckte man var bra när man skrapade ihop dryga 2-300.000 på en omgång när man hade flyt..helt plötsligt så får man pisk så det viner i ansiktet...Det var intressant första gången man fick se en kombo som gav c:a 1.000.000 poäng...

Jag har hatat dig passionerat sen dess, men det har du nog märkt vid det här laget..:D

Enda jag kan spöa dig i just nu är väl fotboll, men det är nog fan knappt det också...;)

Förresten...är jävligt glad för din skull just nu...hoppas verkligen att du läker ihop så bra som möjligt så vi får se dig tvärklota när du försöker posörwheela på östra storgatan igen..:D

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Kyckling skrev:
Det där ser ju lite mindre läskigt ut måste jag säga än ställningen du haft hittils. :tummenupp

Fast man får nog mindre chicks på krogen med gipset jämfört med ställningen...

Inte för att han behöver det, men...

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
gott för dej MAVERICK......
Eller ska vi kalla dej för " Gipsyking"...... :rofl är man inte lite vitsig nu.

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Kyckling skrev:
Du skulle du ha sett när dom skulle byta förband efter en timme då de blött igenom som fan.. o dom börja plocka bort förbanden så säger dom.. mmm du kan titta bort nu.. men man ville ju se hur det såg ut.. fina hål rak igenom benet.. såg faktiskt ganska speciellt ut.. så här såg skruvarn ut som satt där.. trodde inte var så djupa!!!

Bifogat

• skruvar.JPG
    skruvar.JPG
    111.1 KB · Visningar: 115

Skorpan

Guest
Maverick skrev:
Hållt på me sjukgympa i 2 månader nu.. o har väl minst lika länge kvar..

Vet faktiskt inte riktigt vad som e paj.. men en av senorna som drar foten upp/ner e av o den andra e flyttad mer mot mitten för att det ska dra rätt utan att foten ska dippa åt något håll.. men den dippar lite åt vänster.. sen var fotleden söndervriden.. o hälbenet krossat.. kan inte röra foten alls.. men lite rölighet i mellantåna.. foten ska ju steloperaras me tiden.. få se när de blir av.. fast eg e vänsterfoten "värre".. där e finns de ju ingen direkt rölighet i foten alls.. då alla leder har förtvinnat.. då ben glider mot ben.. gör ganska ont kan jag meddela.. men som tur e så funkar själva fotleden..

Tack alla.. :tummenupp
har krossat min häl oxå o den e fan inte bra än efter 22 månader (kommer nog aldrig o bli helt 100 igen) träning träning träning.......men det går bara till en viss gräns sen e det stopp...
lider med dej killen,hoppas det går bra
hoppas du åtminstone kan stå på foten/benet iaf
håller :tummenupp :tummenupp för dej,lycka till

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Du har jobbat bra med "detdära"! Keep the spirit alive. :Bugar

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Grattis, snart är du i god vigör igen. Kämpa på :tummenupp

luka

Vaddå trasigt!? Jag har inte gjort nåt!
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
Suzuki GSX750F -95 hybRid
Gott jobbat Mavve! Följt din hostoria här på forumet och det är skönt att se dig bli bättre! Kämpa på och lycka till med hojåkande biten! :tummenupp

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...