Det är ju en äkta BARBIE bil om nån!!!!!
CALLAHAN skrev:
CALLAHAN skrev:
Sofiiaa skrev:Såhär kär har jag nog aldrig varit i någonting utan ben.
http://www.blocket.se/view/5493963.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0
Försök att tänka er detta:
Metallic-rosa, vit skinnklädsel, grymma högtalare och sub-woofers (hur det nu stavas) några coola fälgar.
Och så mitt blonda hår flaxandes i vinden!!
VILL HA!!
Vad tror ni om en escort som förstabil?
Coola Ola skrev:En 924 lär ju kräva nästan lika mycket underhåll som den dissade Escort-cabben...
Sofiaa: köp kitcaren, verkar ju fetball!
Raban skrev:924an ska inte kallas porsche den har ju förfan en audimotor! lägg pengarna på en golf 3a istället liten och driftsäker bil!
Sofiiaa skrev:Jamen om man ger den en bra omlackering och verkligen ser till att hålla den ren och fin eller nåt, eller vad fan man skall göra för att undvika rost. (Lyssnade inte så noga på underhålls-kursen, hehe)
För jag är ju så himla kär i den här bilen.
JKay skrev:Sköter du den bilen med tvätt och så så kommer den att hålla rosten borta. Det gäller ju förövrigt alla fordon, till och med dom som har galvade karosser kan börja rosta om man inte sköter dom.
Som förstabil kan den nog passa bra. MEN se till att sköta servicarna på den....annars blir det lätt att forden får många extra fel som bara får problemhögen att växa fortare.
Snygg va den! Kör hårt!
Sofiiaa skrev:Jag är ju jäkligt sugen på den! Så skitsnygg! Men alla säger mot varandra och jag vill ju inte att den skall ramla isär, hehe. Sedan slog det mig att den verkar ju faktiskt ha suttit ihop i ett "par" år, så varför skulle den trilla isär så fort jag fick den, hehe.
Detta tål att funderas på! Tack för alla förslag
Tjet skrev:
Westfield skrev:Blir du kär i allt du ser på bild?
Är ok att jag skickar över en bild på mig!?
Skämt åsido, jag har pysslat en del med bilar och escorterna är inget större fel på förutsatt att dom är välskötta och fortsätter att bli ompysslade.
Att cab skulle vara en dålig vinterbil är bara båg, escortens cab är av den riktiga isolerade sorten och håller värmen kvar i bilen bättre än ett plåttak.
Men är det så att du vill ha just en cab och det inte får kosta för mycket så är faktiskt Peugot 205cti en jätterolig liten bil.
Porsche 924 är lite halvkultig och ett bra ex är aldrig fel, men det går 10 lik på 1 hyffsad och det kan bli väldigt dyrt såvida du inte hittar den där verkstan som vet att bromsarna bak är samma som på gamla bubblan, att audins luftmängdmätare passar osv.
Word!Mr R skrev:Skall du köpen en bil som fungerar och är driftsäker samt behåller värdet finns det bara ett svar, Mercedes-Benz
http://www.blocket.se/view/5878768.htm?caller=jll_s&l=0&c=1&city=0Mr_Malossi skrev:
Esquire skrev:
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |