Biltmore
Blood Group: Red
Du vill inte sälja?
Härligt, grattis! Många timmar på den gröna varianten...
Vad fyller du för olja? I de gröna hade vi hydraulolja i lådan, kopplingen gillade det bättre...
Du vill inte sälja?
Jag tänkte köra automatlådeolja som också används i servostyrning. Skall vara en bra olja. Är inte det en slgs hydralolja?
funkar det inte att smyga med denna? Det som jag uppskattar med gröningana är ju att de går att fisa fram såpass med. Lite slöare motor på den då.Liadaner som jag har!
Låter fruktansvärt mycket och hopplös att köra lugnt med.
Älskar det!
Jag tror att lättrinnande är melodin. På grönhojarna byter man växellådsoljan (som är en en hyudraulolja)väldigt ofta. Lustigt är att i framgaffeln använder man växellådsolja på gröningarna.
Jag tror inte att det är så jättestora likheter med den där och försvarshojen chassimässigt. Den där ramen ser ju lätt ut
Cool båge iaf. Återkom gärna med en recension när du provat den lite.
funkar det inte att smyga med denna? Det som jag uppskattar med gröningana är ju att de går att fisa fram såpass med. Lite slöare motor på den då.
Jag tänkte köra automatlådeolja som också används i servostyrning. Skall vara en bra olja. Är inte det en slgs hydralolja?
Tack Vet inte ens hur mycket jag vågar pilla på den?
Men notera däcken som är ifrån 1982 med de små nubbarna kvar Snacka om bakelit
Bakelit......
Då kanske första åtgärden är nya däck.
Om du inte vill ta risken lägga den på slät asfalt redan första veckan.
Vilket vore lite synd (om hojen) tycker jag.
Jag tror inte att det är så jättestora likheter med den där och försvarshojen chassimässigt. Den där ramen ser ju lätt ut
Cool båge iaf. Återkom gärna med en recension när du provat den lite.
funkar det inte att smyga med denna? Det som jag uppskattar med gröningana är ju att de går att fisa fram såpass med. Lite slöare motor på den då.
258 är gjord för att köras i kolon, sakta och försiktigt.
Detta är en tävlingshoj.
Kör man den sakta, så känns den hög, ranglig och bockig.
Full attack, så ramlar bitarna på plats.
Ser att den ligger på blocket nu, redan tröttnat?
Jag fick den så billigt att jag nästan skäms Jag fick den nästan för en tredjedel av högsta budet. För ägaren handlade det inte om pengarna utan att maskinen kom till ett gott hem Han var helt nerringd av potentiella köpare.
Undrar vad förra ägaren skulle tycka...
Köpa billigt och försöka sälja dyrt antar jag. Vad gör inte folk för pengar. Men det kan ju även finnas en bra anledning till att ts måste sälja........
Du vill inte sälja?
Allt är till salu till rätt pris
Ser att den ligger på blocket nu, redan tröttnat?
Jag törs lova att pensionärerna på SanDiego Automotive museum skulle göra både det ena och det andra för dej och utnämna dej till Gud om de fick köpa din hoj.Jag vacklat fram o tillbaka. Den är i ett sådant fantastiskt originalskick så jag har inte hjärta att byta ut typ däck etc.
Och jag kommer inte att vilja köra den. Så då tog jag beslutet helt enkelt att någon som har den smartness att verkligen använda den o njuta av den får ta över.
Det vore extremt synd om den inte kommer till användning.
Ingen lätt beslut skall tilläggas. Chansen kommer jag inte få igen.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |