Idag har jag ångest för........

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jaha, nu så skall skiten ut.

Komigen och posta allt som tynger er.

Jag börjar, glömde laddaren i startläge på båten och stekte batteriet kapitalt.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
För att jag hade jättemycket utgifter denna månaden på nya möbler och dylikt vilket tömde mitt sparkapital och lite till, och jag blåste mina sista stålars på krogen igår :( Bara 10 dagar kvar till lön...

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Gårkvällen: Fylla, korttömning på krogen, låg me en gift kvinna som e nära vän med familjen (har även belägrat hennes dotter)... "starring down the barrel of a .45"

brofist_64247984.jpg

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...
Gårkvällen: Fylla, korttömning på krogen, låg me en gift kvinna som e nära vän med familjen (har även belägrat hennes dotter)... "starring down the barrel of a .45"

Tack, nu mår jag bättre.
Inser att min krogkväll inte var så farlig som jag trodde:tummenupp

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400

Reggad samma dag två timmar efter trådstart och som enda inlägg.

Månne ett alias?

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Drack en och en halv flaska absint med ett par vänner igår... Ingen dålig fjortisfylla det blev.. Jag vaknade till inne i stan och kollar ner på mina fötter och inser att skorna inte är på... Kollar en bit bort åt sidan och ser att dom står snyggt och prydligt vid ett räcke... Går och sätter på mig pjucken och går in på ett ställe som om inget hade hänt. Inga problem med vakten alls...

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Mitt plan hem till Irland går om mindre än 9 timmar. Jag vill ha en till semestervecka med poolbadande, svensk grillmat och skön sommarvärme. :(

För att livet står stilla, och tiden rinner ut!

:gubbkris

:manligkramviärisammabåt:

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hade ångest så in i helvete tidigare idag... Vaknade på polarens golv strax innan elva och mådde väl lite sisådär... Inte många timmars sömn, och dagen efter kvällen före blir jag ofta seg och lite sådär småtjorvig i magen liksom... Ingen vidare start, men nåja. Stressa hem, duscha, försöka rehydrera sig och bli av med den värsta magkänslan och sen illa kvickt på med skottska klädseln och iväg på spelning (sologig, bröllop). Men... Var fan är flugan??:va Springer runt i huset som en huvudlös höna och panikar rent allmänt samtidigt som jag försöker få tag på någon av föräldrarna som är iväg på semester.
*tuuut, tuuut, klick!* "Hej gubbe..."
- Varihelveteärminflugajagskaivägbråttomsomfanharpappaenflugajagkanlånaochvarfinnsden??:4skrika
Ut i bilen, iväg i raskt tempo, på motorvägen och... Missar avfarten:huvet
-Menvaihelvetedetärjuinteskyltatsompåvägbeskrivningenochvafanskajaggöranuvartskajagvafan!?:4skrika
Av nästa avfart, vända, på motorvägen, hitta rätt avfart och vidare mot kyrkan. Närmar mig rätt ort och upptäcker världens längsta jävla bilkö... Broöppning i ljunghusen (eller vafan det nu heter).
- Dettaärjuförihelveteintesantjagharbaraminuterpåmigochdetärknapertnogsomdetärvafan!!...:4skrika
Nåja, äntligen rullar trafiken på och jag kommer fram till kyrkan. Gömmer mig för brudparet som precis kommer ut (överraskning), går bort och möter min kontakt, fulstämmer pipan dugligt fort utav bara helvete och brister ut i amazing grace. Inte den låt jag själv hade valt för ett bröllop, men det var vad som önskats så vad ska man göra... Spelar lite till under gratulationerna, blir fotad med brudparet och sen äntligen hemmåt... Skitmorgon, ångesten låg så tung där i bilen på vägen dit att man kunnat skära i den med kniv... Men men, spelningen gick bra så nu är jag glad igen:)

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Nytt batteri i båten och inatt spöregnade det.

Laddaren står för ovanligheten i normalläge, men ute...............

Fan, jag orkar inte ens gå ut för att kolla.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
för att jag sa det där som jag inte borde ha sagt... igen.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO