Sälj hästen istället för hojen.Men om det finns två alternativ på beslutet, och inget av de är bra? Bägge två kommer lämna mig som en pöl av tårar, för många år framöver.. Hur gör jag då?
Men då är jag partisk också.
Sälj hästen istället för hojen.Men om det finns två alternativ på beslutet, och inget av de är bra? Bägge två kommer lämna mig som en pöl av tårar, för många år framöver.. Hur gör jag då?
Happ... Ledig idag (Måndag) men ska in till jobbet imorgon som vanligt. Har haft ångest hela dagen.
HR-tjejen har gett upp hoppet om mig, pga mina upprepade sena ankomster. Jag är en idiot som inte kan kliva upp i tid, och mina kollegor får lida för det.
Det är det som ger mig ångest. Snart så ska vi egentligen byta avdelning, men jag har fått hintar om att jag eventuellt inte kommer få följa med, då det teoretiskt sett är ett nytt kontrakt.
Jag har börjat söka nya jobb för fullt, men jag vet fortfarande att jag kommer kallas in på nytt möte i morgon då jag var sen i fredags.
Har starka funderingar att gå till min närmaste chef i morgon och säga upp mig. På så sätt så känns det mer "rätt" än att få sparken. Men å andra sidan så har jag inget nytt jobb på gång än, så det är helt klart riskfyllt.
Bara det att behöva sitta och kolla sig över axeln, och rycka till så fort HR-tjejen är ute och går, gör att det knyter sig i magen.
"-Varför står hon och pratar med min chef? Varför tittar dom mot mitt håll? När ska jag bli inkallad för min senaste miss i ankomsten?"
Sist jag pratade med HR så förklarade jag hur läkarna snart tror att jag är tablettmissbrukare, då jag fått tabletter utskrivna, så skrockade hon bara till.
Vet att jag fått hjälp av så många, och det ger mig ännu mer ångest.
Ska egentligen gå upp om 5 timmar, men jag vet att jag inte kommer få en blund i natt.
Ska prata med min chef i morgon om uppsägning, och hoppas att jag får stanna iaf till första veckan i april, när kontraktet går ut.
Ska framföra en ny bil genom Bangkok imorgon. Och sen uppåt 40 mil norrut. Jävla trafik, motorcyklar överallt, åt alla håll. Och vänstertrafik, som om det inte vore nog med allt annat kaotiskt. Wish me luck, pleeeeeeaaaaase.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|