Idag har jag ångest för........

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
I bussen till jobbet i måndagar var det så kallt att det ångade av andedräkten. Blir nog snö på irland i år igen. Pissopannkaka. :(

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
... att ja ska besikta hojen imorn sen äre slutkört för säsongen pga oljeläckage från motorn. :(

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
För egen del har ja bara lyckats skicka ett knippe mindre lämpliga sms... Å inte ett enda gav utdelning, skummt XD...

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Vad i inlägget pekar på att det skulle ha varit killar som lappade till vederbörande?

Inget, men mitt inlägg insinuerar ju att Renkött svingat tillbaka vilket naturligtvis inte varit fallet om det var kvinnor som slagit honom. Således är det rätt ointressant att veta hur brudarna såg ut då dom troligen ser ut precis som innan. Men om det var killar så får man ju förutsätta att svärdet från hans avatarbild användes och man vill ju veta om Renkött kapade huvuden eller kanske bara ristade in ett "R" i bröstet på den "lede fi". Tänk Zorro så förstår du nog hur han gått till väga för att åstadkomma det. Frågor på det? :banana

Edit; Naturligtvis kan Renkött valt att använda en annan bokstav än "R", men du förstår konceptet.

Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
En synnerligen generös tolkning som jag förhåller mig tveksam till riktigheten utav, men jag tar ändå tillfället i akt och tackar för den ambitiösa utläggningen. :spåna

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ångest?.. jag varnar för ett inlägg där jag spyr ut ångest. Då menar jag inte av sorten "Jag är så bakis", även om jag vet hur ångest man kan ha dagen efter. Så no disrespect.

Höst och vinterdeprimerad. kan inte köra hoj då det inte är väder för sporthoj och har ändå inga kläder för det kalla vädret. Min ekonomi är åt helvete så jag måste låna av päronen.

Senaste månaden har bara varit drama från allt och alla håll. De närmsta vännerna jag har som alltid har varit stabila och vart något att stötta sig på är i sthlm när jag är i motala och pluggar och självklart när jag kommer tillbaka till sthlm har de vännerna flippat ur helt och det störtar massa drama på mig från dem med.
Kärleken orkar jag inte ens bry mig om, det har gått upp och ner men jag känner just nu att jag inte ens har den där glöden man haft tidigare. Och vi behöver inte prata om hur trött jag är på krogen.

Seriöst, om det är någon som vill ha något som inte kräver specialverktyg gjort med sin båge i sthlm närmaste dagarna så säg till, det är en av de få grejer som får mig på bra humör. För köra båge är uteslutet. Min båge står på en meck-lift i motala.

Ni får ursäkta gnället.. Jag behövde verkligen bara få skriva av mig och denna tråd såg ut att vara det rätta stället.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
För att om 10-12 timmar så får jag reda på om jag är en av dom som blir uppsagda eller inte :mad:

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO