mic-ra
Ska sälja Toyota celica supran (1985) som varit obesiktigad sen 2005, 5 kr ngn?
ångest är bara förnamnet,mitt livs kärlek har lämnat mig,hon vill inte ha någon som helst kontakt med mig,älskar hennes tre ungar som mina egna dessutom,ekonomin är åt h-e,måste sälja bilen,kanske hojen´också,ska försöka behålla can amen och båten och huset då naturligtvis,går hos en psykolog en gång i veckan,försöker varje dag ge mig ett skäl till att inte ta livet av mig,hatar mitt liv som det är nu.
ta mig fan så är inget roligt längre,dock har jag jobb åtminstone om jag ska vara försiktigt positiv.
tänker på exet o ungarna dygnet runt snart,kan knappt vare sig äta eller sova.
byter mot eran bakisångest när somhelst kan jag lova,fy fan ....
mic-ra
En del gamla problem som bubblat upp till ytan, samt ett beslut som jag verkligen inte kan ta, oavsett vad jag kommer fram till.. Vad gör man då?
En del gamla problem som bubblat upp till ytan, samt ett beslut som jag verkligen inte kan ta, oavsett vad jag kommer fram till.. Vad gör man då?
Vad kan man reparera på en sådan som kostar peningar?
Hör med äldre och erfarna kompisar på SH och de kan hjälpa dig att se problemen från ett annat håll? Att inte ta ett beslut kan tyvärr också var ett beslut.
Men om det finns två alternativ på beslutet, och inget av de är bra? Bägge två kommer lämna mig som en pöl av tårar, för många år framöver.. Hur gör jag då?
Men om det finns två alternativ på beslutet, och inget av de är bra? Bägge två kommer lämna mig som en pöl av tårar, för många år framöver.. Hur gör jag då?
Jag vill ge dig en kram.
Fast det kanske känns genant när den kommer från en orakad bonntölp i medelåldern?
Menar faktiskt lite allvar.
Ta det lugnt, tillåt dig att sörja och arbeta dig igenom.
Undvik sprit och försök röra dig och träffa folk.
Låter löjligt, men funkar.
Du klarar detta.
Lycka till.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |