Idag har jag ångest för........

R5+1

Guest
Har skitsvårt att engagera mig på jobbet idag, men har grymt mycket att göra.
Lite ångestframkallande. :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
ångest är bara förnamnet,mitt livs kärlek har lämnat mig,hon vill inte ha någon som helst kontakt med mig,älskar hennes tre ungar som mina egna dessutom,ekonomin är åt h-e,måste sälja bilen,kanske hojen´också,ska försöka behålla can amen och båten och huset då naturligtvis,går hos en psykolog en gång i veckan,försöker varje dag ge mig ett skäl till att inte ta livet av mig,hatar mitt liv som det är nu.
ta mig fan så är inget roligt längre,dock har jag jobb åtminstone om jag ska vara försiktigt positiv.
tänker på exet o ungarna dygnet runt snart,kan knappt vare sig äta eller sova.
byter mot eran bakisångest när somhelst kan jag lova,fy fan ....

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Inte är ditt liv mindre värt än deras, det är bara att kämpa vidare och vara glad över det man har och hitta någon som gillar dig lika mycket som du gillar dem.

Ibland kan det säkert kännas som om man inte ser ett skit, och allt är mörkt men det blir alltid bättre bara man vill och har tålamod!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
ångest är bara förnamnet,mitt livs kärlek har lämnat mig,hon vill inte ha någon som helst kontakt med mig,älskar hennes tre ungar som mina egna dessutom,ekonomin är åt h-e,måste sälja bilen,kanske hojen´också,ska försöka behålla can amen och båten och huset då naturligtvis,går hos en psykolog en gång i veckan,försöker varje dag ge mig ett skäl till att inte ta livet av mig,hatar mitt liv som det är nu.
ta mig fan så är inget roligt längre,dock har jag jobb åtminstone om jag ska vara försiktigt positiv.
tänker på exet o ungarna dygnet runt snart,kan knappt vare sig äta eller sova.
byter mot eran bakisångest när somhelst kan jag lova,fy fan ....

Jag vill ge dig en kram.
Fast det kanske känns genant när den kommer från en orakad bonntölp i medelåldern?

Menar faktiskt lite allvar.
Ta det lugnt, tillåt dig att sörja och arbeta dig igenom.
Undvik sprit och försök röra dig och träffa folk.
Låter löjligt, men funkar.
Du klarar detta.
Lycka till.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
En del gamla problem som bubblat upp till ytan, samt ett beslut som jag verkligen inte kan ta, oavsett vad jag kommer fram till.. Vad gör man då? :(

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
En del gamla problem som bubblat upp till ytan, samt ett beslut som jag verkligen inte kan ta, oavsett vad jag kommer fram till.. Vad gör man då? :(

Hör med äldre och erfarna kompisar på SH och de kan hjälpa dig att se problemen från ett annat håll? :va Att inte ta ett beslut kan tyvärr också var ett beslut. :brinnerup

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hör med äldre och erfarna kompisar på SH och de kan hjälpa dig att se problemen från ett annat håll? :va Att inte ta ett beslut kan tyvärr också var ett beslut. :brinnerup

Men om det finns två alternativ på beslutet, och inget av de är bra? Bägge två kommer lämna mig som en pöl av tårar, för många år framöver.. Hur gör jag då? :(

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Men om det finns två alternativ på beslutet, och inget av de är bra? Bägge två kommer lämna mig som en pöl av tårar, för många år framöver.. Hur gör jag då? :(

Vad händer om du inte kommer fram till ett beslut? Blir det tårar då med? Har du någon som väntar på ditt beslut? Skriv gärna PM om du vill. Jag vet inte vad ditt problem gäller, men svåra beslut om både när det gäller grabbar och hästar har jag också råkat ut för. Men det kanske gäller ngt annat. :va

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Oftast brukar det ena valet vara lite mindre illa än det andra. Ibland kan någon annan hjälpa till att se ett tredje alternativ som är bättre med.

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
tack för kramen även om den var skäggig:) ingen sprit på ett bra tag,tyvärr fick vi inga bra förutsttningar,kom alltid annat skit i mellan,så det är bara inte hennes fel,men jag mår ju inte bättre för det,tar en dag i taget o får väl vara ledsen ett tag,hoppas det går över o att det rättar till sig så småningom.fick tom ett pm som var seriöst från sh och nu du,ja hoppet om mänskligheten är kanske inte ute trots allt

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
Jag vill ge dig en kram.
Fast det kanske känns genant när den kommer från en orakad bonntölp i medelåldern?

Menar faktiskt lite allvar.
Ta det lugnt, tillåt dig att sörja och arbeta dig igenom.
Undvik sprit och försök röra dig och träffa folk.
Låter löjligt, men funkar.
Du klarar detta.
Lycka till.

tack för kramen även om den var skäggig ingen sprit på ett bra tag,tyvärr fick vi inga bra förutsttningar,kom alltid annat skit i mellan,så det är bara inte hennes fel,men jag mår ju inte bättre för det,tar en dag i taget o får väl vara ledsen ett tag,hoppas det går över o att det rättar till sig så småningom.fick tom ett pm som var seriöst från sh och nu du,ja hoppet om mänskligheten är kanske inte ute trots allt

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...