Idag har jag ångest för........

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
kärleken, asså alvarligt de är bara ångest...gånger två

Den man inte kan få (eller borde)kan man inte låta bli att dras till, och den nästintill perfekta som står framför näsan på en, har man inte vett nog att ta vara på och lägga sina kort rätt...

suck..

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
App app app... Ja käkar Citalopram för å gå te mitt... "Man vet att man e trött på jobbet när tanken på ens vänner å familj håller en kvar i livet"...

Jag äter knappt alvedon och tänker inte hamna i den sitsen att jag behöver medicineras för att orka gå på jobbet.
Senaste året har jag blivit värsta renlevnadsmänniskan... Snart inte druckit alkohol på ett år ju... Det blir bara tok när man dricker ändå.

Tom_Blge

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
R1
Jag har en aning ångest för jag tror att jag kommer gå in på jobbet på måndag och säga: Jag vill inte ha utbildning 6 veckor för att sitta på en tjänst jag absolut inte vill ha så ge min plats till någon annan.
Det är nämligen så att vi har ett varsel på jobbet med ca 100-drabbade. Jag är en av få som har fått erbjudande om annan tjänst men efter 9 år så vill jag VERKLIGEN lämna detta företag. Jag hoppas på att jag får besked från jobbet som jag varit på två intervjuer för... Jag vill verkligen inte vara kvar. Ligger sömnlös om nätterna och har ingen ork alls längre. Så jobbigt ska det inte vara att gå till jobbet.

Säg upp dig ! Det gjorde jag från liknande ställe(Helpdesk datasupport). Jag hade ungefär samma känslor som dig angående jobbet.

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Säg upp dig ! Det gjorde jag från liknande ställe(Helpdesk datasupport). Jag hade ungefär samma känslor som dig angående jobbet.

Det är inte bara liknande utan exakt samma sorts ställe då :arsele
9 år av mitt arbetsliv har jag slösat på ett företag där jag knappt fått lön.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
kärleken, asså alvarligt de är bara ångest...gånger två

Den man inte kan få (eller borde)kan man inte låta bli att dras till, och den nästintill perfekta som står framför näsan på en, har man inte vett nog att ta vara på och lägga sina kort rätt...

suck..

Du är ju en bit på väg IAF, du har ju fått självinsikt.

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jag "slösade" 5 år, men utan den erfarenheten hade inte jag haft jobbet jag har idag dock.

Ja, utan erfarenheten jag har fått så hade jag inte varit aktuell i dom ntervjuer jag gått på för ett jobb som jag tror är ett riktigt drömjobb. Men nu får man gå omkring och ha ångest för att man inte får höra någonting. Taskigt av dem att gå på semester när jag vankar av och ann här hemma och vill ha ett besked ;)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag "slösade" 5 år, men utan den erfarenheten hade inte jag haft jobbet jag har idag dock.

Jag "slösade" 12 år på att utveckla material och process inom ett ganska speciellt område.
Sedan ville företagsledningen flytta produktionen till en annan, icke lämplig enhet.
Jag vägrade följa med, ety det skulle vara att börja om från början och jag antagligen skulle bli syndabock för alla bakslag.
Nu är produktionen nästan nerlagd och gamla arbetskamrater som jobbat där i 25-40 år får sparken.

Apexx

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2010
Hoj
2008, Kawasaki ZX10-r
Ska jag montera Elfahyllorna i garaget eller måla garagedörrarna mellan skurarna?

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Ska till magaluf imorgon och jag har inte packat ännu, kan inte heller komma på vad fan det är jag ska packa ner...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Visakortet, badbyxor, en tom resväska som du fyller med sprit vid hemfärd och handbagaget full med kondomer!

Jag brukar alltid envisas med att släpa kontanter, badbyxor och spritväska finns dock på plats. :)
Kondomer med, men vettefasen om man vågar lita på kvalitén. :näsblod

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att det är söndag, och jag har mitt livs längsta och segaste vecka ever, framför mig. Det ger mig sådan ångest att jag ligger och vrider mig i soffan nu. :gnissla

danhild

Who is Chuck Norris?
Gick med
10 Mar 2009
Hoj
VFR750
Idag har jag ångest för att jag bara går och drar utan att tjäna en spänn fram till skolan börjar i slutet av augusti.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Imorrn ringer väckarklockan igen för första gången på 1 månad, tillbaks till sysslorna :gnissla

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO