Idag har jag ångest för........

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Låt bli, min har inte varit i aktivt bruk än i år.

Vilket ger mig lite ågren.

Jag vill dock inte ha någon särskilt aktiv båt, snarare en långsamt tuffande liten sak att kryssa runt i... En ångslup är absoluta drömmen, fetare än så blir det inte:banana Jörgens Vinö är fin som fan, tändkula är också lockande... Fast ånga är nog ändå tuffare:yoparty

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jag vill dock inte ha någon särskilt aktiv båt, snarare en långsamt tuffande liten sak att kryssa runt i... En ångslup är absoluta drömmen, fetare än så blir det inte:banana Jörgens Vinö är fin som fan, tändkula är också lockande... Fast ånga är nog ändå tuffare:yoparty

Dom kräver lika mycket tid oavsett hur fort dom kan framföras, är dom i trä så kräver dom ännu mer tid.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Hittade en gammal laserpenna, gick ut på balkongen, såg att grannens katt satt ute, lös ner mot bordet den satt på för att försöka få den börja jaga pricken, fick grav ångest över ifall nån skulle se mig så jag fick hjärtattack o hoppade in o dog några sekunder i soffan.

Man är inte 15 längre.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Dom kräver lika mycket tid oavsett hur fort dom kan framföras, är dom i trä så kräver dom ännu mer tid.

Absolut, tänkte mer på vad du så om "aktiv" användning ;) skämt åsidosatt, tid och jobb räknar jag med att det ska krävas. Det kräver ju alla hobbyer så...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Absolut, tänkte mer på vad du så om "aktiv" användning ;) skämt åsidosatt, tid och jobb räknar jag med att det ska krävas. Det kräver ju alla hobbyer så...

Ja, är man beredd att lägga all sin fritid för att kunna nyttja en båt ett par dagar om året så kör.:)

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Slog mig idag hur illa jag ligger till ekonomiskt.
Även fast jag har fått hjälp under min sjukskrivning, så har jag totalt tappat kontrollen på mina utgifter. Fick samtal idag från min internet-leverantör om utebliven räkning bla.

Jag har räkning att betala för el, bredband, mobil, ambulans och säkert nåt mer... Fick ingen lön under sjukskrivningen. I början på veckan så vågade jag öppna traven med kravbrev som jag så hårt har förträngt under den här månaden (ja, månaden...)

Just nu borde motorcykel vara det sista jag tänker på, och istället inse att det är dags att dra upp strutshuvudet ur sanden och ta tag i mitt liv igen.

Och det må låta trivialt och ytligt men jag mår som sämst med vetskapen om att jag inte har pengar.

Jag mår skit helt enkelt. Jag vet att det i slutändan kommer att lösa sig, men just nu är det tungt. :(

Sen att jag inte har kunnat städa gör att det ser piss ut hemma.
Jag skäms över tanken att nån skulle vilja komma på besök just nu.

sportbike

Guest
Satt på ett fik och mittemot oss satt två tjejer och pratade i mun på varann, den ena tjejens lugg var precis så lång att den räckte ner till ögonfransarna och hon blinkade med en frekvens av 2ggr/sek och efter en halvtimmes stirrande på hennes jävla lugg som hon sket i kände jag att jag ville gå fram och ge henne en lavett så hon fattade läget.

Usch, vilken ångest jag hade :crash

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Satt på ett fik och mittemot oss satt två tjejer och pratade i mun på varann, den ena tjejens lugg var precis så lång att den räckte ner till ögonfransarna och hon blinkade med en frekvens av 2ggr/sek och efter en halvtimmes stirrande på hennes jävla lugg som hon sket i kände jag att jag ville gå fram och ge henne en lavett så hon fattade läget.

hahaha :hihi

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus

Rätt åt dig. Ska du ha när du stirrar ut småtjejer i halvtimmeslånga pass i tron att de flörtar med dig. :tuttar

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ångest över att inte ha tid till något på grund av för mycket jobb. Semester är bara att glömma, renovera färdigt huset som planerat i sommar är också bara att glömma. Fixa en av bilarna inom kort är också att glömma, hinner inte byta topp/kolv just nu.
Ser man ljuset i tunneln då? Nej, självklart inte. Kalendern lämnar inte mycket kvar att önska, skickar iväg tjejen och dottern på semester själva om 2 veckor.

Kan man ansöka om 36-timmarsdygn hos länsstyrelsen?

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
Ettårsdagen som singel närmar sig...
Ska man ta sig samman och börja ränna på krogen? och extra ångest för att det är typ 10 år sedan jag höll på med sånt, ytterligare ångest för att det förmodligen är Golden Hits :rysa som gäller för min åldersgrupp. Total ångest om man skulle råka vakna upp bredvid nån rugguggla efter en alltför blöt kväll.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
För att tjejen varit utomlands en vecka och kommer tillbaks på lördag och lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Ölflaskor, chips, snus och en massa annat skrot överallt och jag orkar inte städa.

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
För att tjejen varit utomlands en vecka och kommer tillbaks på lördag och lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Ölflaskor, chips, snus och en massa annat skrot överallt och jag orkar inte städa.

Bara att ställa fram dammsugaren och skurhinken på lördag och
dra ut på krogen så ska du se att det är rent när du kommer hem. Ligger ju i generna på de små liven, de älskar att städa:D

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
ytterligare ångest för att det förmodligen är Golden Hits :rysa som gäller för min åldersgrupp.

43 / 2 + 7 = 28,5 år.

Nog är dom iofs lite av gamla haggor i den åldern men ändå inte så farligt. Några välbevarade finns det allt.

Tror även det är så att man får dra av ett år i formeln för varje 100 000 kr som ens årsinkomst överstiger 300 000 kr. Om du löneförhandlar lite och jobbar en del övertid kan du säkert komma ner till 25-26 år. Då är det ändå helt ok.

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...