No shit? Grattis till båten dock! Jag vill också!
Låt bli, min har inte varit i aktivt bruk än i år.
Vilket ger mig lite ågren.
No shit? Grattis till båten dock! Jag vill också!
Påminn mig att jag inte ska låna din mobil...Sånadär vibrerar ju inte...
Låt bli, min har inte varit i aktivt bruk än i år.
Vilket ger mig lite ågren.
Jag vill dock inte ha någon särskilt aktiv båt, snarare en långsamt tuffande liten sak att kryssa runt i... En ångslup är absoluta drömmen, fetare än så blir det inte Jörgens Vinö är fin som fan, tändkula är också lockande... Fast ånga är nog ändå tuffare
Dom kräver lika mycket tid oavsett hur fort dom kan framföras, är dom i trä så kräver dom ännu mer tid.
Absolut, tänkte mer på vad du så om "aktiv" användning skämt åsidosatt, tid och jobb räknar jag med att det ska krävas. Det kräver ju alla hobbyer så...
För att jag fick ett brev om att jag måste komma in och lämna prover på kewken..
Satt på ett fik och mittemot oss satt två tjejer och pratade i mun på varann, den ena tjejens lugg var precis så lång att den räckte ner till ögonfransarna och hon blinkade med en frekvens av 2ggr/sek och efter en halvtimmes stirrande på hennes jävla lugg som hon sket i kände jag att jag ville gå fram och ge henne en lavett så hon fattade läget.
Usch, vilken ångest jag hade
För att jag fick ett brev om att jag måste komma in och lämna prover på kewken..
Satt på ett fik och mittemot oss satt två tjejer och pratade i mun på varann, den ena tjejens lugg var precis så lång att den räckte ner till ögonfransarna och hon blinkade med en frekvens av 2ggr/sek och efter en halvtimmes stirrande på hennes jävla lugg som hon sket i kände jag att jag ville gå fram och ge henne en lavett så hon fattade läget.
Usch, vilken ångest jag hade
För att tjejen varit utomlands en vecka och kommer tillbaks på lördag och lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Ölflaskor, chips, snus och en massa annat skrot överallt och jag orkar inte städa.
ytterligare ångest för att det förmodligen är Golden Hits :rysa som gäller för min åldersgrupp.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|