Idag har jag ångest för........

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
KTM 950 SM
43 / 2 + 7 = 28,5 år.

Nog är dom iofs lite av gamla haggor i den åldern men ändå inte så farligt. Några välbevarade finns det allt.

Tror även det är så att man får dra av ett år i formeln för varje 100 000 kr som ens årsinkomst överstiger 300 000 kr. Om du löneförhandlar lite och jobbar en del övertid kan du säkert komma ner till 25-26 år. Då är det ändå helt ok.

Ja jäklar, den formeln hade jag glömt, med extraavdraget (och en lätt frisering av inkomsten) så kan jag ju t.o.m titta på "rätt" sida 25:yoparty

Ångesten är botad, tack TurboPsykologen:)

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Kanadagäss, det är inga renliga djur, ser du.

http://www.youtube.com/watch?v=Aa5I472Ps90

Var där i dag... Det var jag och ett par sjukt snygga brudar som satt där i väntrummet... Man blev ju sugen på en snabbis på muggen.. Med någon av dom... Eller varför inte bägge. Men tyvärr hade jag ingen kådis så det blev inget. Nu blir det en veckas väntan.. och fundera på vilka man har haft umgänge med det senaste halvåret... :confused:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Har både en bil och en hoj att sälja nu.
Ångest deluxe.

Hojen är inget intressant för dedär ytlänningarna så den är ju okey men bilen kan man väl ge sig fan på att nån såndär ska ringa o tjata om.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Har fortfarande inget bra förvarings ställe till kläder....

attachment.php

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
För att min son skall växa upp och bli som jag, varje dag visar han nya sidor som påminner.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Ångest deluxe.

Hojen är inget intressant för dedär ytlänningarna så den är ju okey men bilen kan man väl ge sig fan på att nån såndär ska ringa o tjata om.

Ey, Vad din sista pris er eyh kompish?
Dy får femmtysen, kashis!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ångest deluxe.

Jag har en bil ute på blocket, i så dåligt skick och så lågt pris att det attraherar en hel del, hmmm annorlunda människor...

Jag har även tänkt sälja en moped relativt snart, men jag tror fan den får stå kvar så jag slipper en massa moppefuckon.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Bara att ställa fram dammsugaren och skurhinken på lördag och
dra ut på krogen så ska du se att det är rent när du kommer hem. Ligger ju i generna på de små liven, de älskar att städa:D

Näe det gör det f*n inte...:7peta:6surkart

Om han är smart så gör han absolut inte det..stor risk att han åker ut med skurhinken ...

:vai och för sig..ser det för rent ut så blir hon nog garanterat misstänksam (om hon vet att han har haft fest)...o det är inte bra det heller för då han ett helvete att förklara vad det är han försöker dölja

:glömdet hur han än gör så kommer det att gå åt pipsvängen.. :D

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak
Beslutsånget beslutsånget..
Samt ångets när telefonen ringer o de e gamla polare från östergötland, svara vs inte svara?! :(

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
för att det ger mig ångest. Vissa av mina gamla vänner därifrån vet inte att jag flyttat. dessutom saknar jag tiden där uppe jättemycket, så jag får bara massa ångest och saknad när jag pratar med dem i telefon

Aha....trist.....
Ta dig till Helsingborg och kuta runt lite på festivalen. Käka langos och glo på folk piggar alltid upp. :)

kawa69

Jobbar
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mc
För att jag är en idiot på fyllan.

Berättade för mitt ex att jag hatade henne mitt framför en arbetskollega åt henne.

Sa att jag ville prata men hon ville inte det, sa att det skiter jag i och berättade att jag Hatar dig..

Synd eftersom att vi hade haft det underbart på tis-on o sen ett bakslag på tors (hon full o minneslucka) gjorde att jag började tvivla på oss igen vilket ledde till ovanstående skit..

Hon hade inte läst sina sms sen i torsd o visste inte vad hon hade skrivit samt visste inte vad som hade hänt när jag gick ner på stan för att träffa henne... menmenmen, nu är gjort gjort o förblir så Tyvär:huvet

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jag har en aning ångest för jag tror att jag kommer gå in på jobbet på måndag och säga: Jag vill inte ha utbildning 6 veckor för att sitta på en tjänst jag absolut inte vill ha så ge min plats till någon annan.
Det är nämligen så att vi har ett varsel på jobbet med ca 100-drabbade. Jag är en av få som har fått erbjudande om annan tjänst men efter 9 år så vill jag VERKLIGEN lämna detta företag. Jag hoppas på att jag får besked från jobbet som jag varit på två intervjuer för... Jag vill verkligen inte vara kvar. Ligger sömnlös om nätterna och har ingen ork alls längre. Så jobbigt ska det inte vara att gå till jobbet.

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Så jobbigt ska det inte vara att gå till jobbet.

App app app... Ja käkar Citalopram för å gå te mitt... "Man vet att man e trött på jobbet när tanken på ens vänner å familj håller en kvar i livet"...

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO