Tjusigt!sådär ja, då var nytt drivpaket inhandlat. Dags att sparka upp Husan några kuggs.. in gooooold!
sådär ja, då var nytt drivpaket inhandlat. Dags att sparka upp Husan några kuggs.. in gooooold!
It's for your Husa ?
Förhastade och gjorde bort oss lite med kedjekapningen så det blir att handla ny. Nån som är sugen på att köpa en kedja, är ju fortfarande ganska lång i och med att det skulle passa 15/48 och det saknades typ 0,5cm. hrmpf..
yeah!: time to pimp things up!
Idag har jag meckat fett med hojjen.
Jag ersatte en skruv som trillat av.
Edit: Tysken som monterade de bakre fotpinnarna var inte duktig.
din hoj är smutsig
Idag har jag nyttjat alla svordomar som finns i SAOL samt alla de som ännu inte finns i SAOL, men som borde vara med, samt könsord.
Blev dock lite gjort, och lite progress... Nu öl.
Upptäckte att någon annan har "grejjat" med min hoj, vet inte riktigt om jag gillar ändringen dom har gjort. Dock ser det ut som dom inte är riktigt klara ännu...
WTF, och vad tänkte de sig hitta där i under vintersäsong??
Efter många tankar och funderingar, fram och tillbaka, velande och några tankevurpor så tog jag förnuftet till fånga och bestämde mig. Helt plötsligt en dag så såg jag henne mitt framför mig. Mörk och kurvig men ack så ensam låg hon där helt oönskad, och för endast en handfull svenska riksdaler. Med ett frenetiskt knattrande lyckades ett PM skickas iväg med en underförstådd text av: "Jippi, henne SKA jag ha!!"
Affären gjordes klart och nu återstod endast införseln till Sverige från den utländska staden Lund...vilket fick vänta till tomten dragit sig tillbaka och resterna av nyårssupén kasserats.
Dagen D var kommen och Fucktrucken´s ventiler hoppade jämfota ända till det var dags att styra av mot avfart 20 till Lund. En vacker mörk skapelse bytte nyttjare, och stängdes in i skåpet på Fucktrucken under hemfärden.
Så nu har det blivit lite mek i garaget
Efter många tankar och funderingar, fram och tillbaka, velande och några tankevurpor så tog jag förnuftet till fånga och bestämde mig. Helt plötsligt en dag så såg jag henne mitt framför mig. Mörk och kurvig men ack så ensam låg hon där helt oönskad, och för endast en handfull svenska riksdaler. Med ett frenetiskt knattrande lyckades ett PM skickas iväg med en underförstådd text av: "Jippi, henne SKA jag ha!!"
Affären gjordes klart och nu återstod endast införseln till Sverige från den utländska staden Lund...vilket fick vänta till tomten dragit sig tillbaka och resterna av nyårssupén kasserats.
Dagen D var kommen och Fucktrucken´s ventiler hoppade jämfota ända till det var dags att styra av mot avfart 20 till Lund. En vacker mörk skapelse bytte nyttjare, och stängdes in i skåpet på Fucktrucken under hemfärden.
Så nu har det blivit lite mek i garaget
Jodå, men iom att jag haft så mycket delar liggande så blev detta ett alternativ till en billig hoj...eller så säljer jag av allt i ett paket. Som den står idag har den kostar mig delar jag haft liggande + 3000:- för en ram...Nu saknas en motor samt tank samt några smådelar bara så har jag en billiga hoj att ha kvar när suget faller påHade inte du tröttnat och skulle sälja allt? Vad är planen med denna hoj?
Tjusig, när kommer motorn ?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari