Idag kände jag mig krenGt för...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Tänkte att vi skulle ha en tråd där vi skriver om att vi blivit krenGta, men egentligen är för fega för att anmäla till nån typ av ombudsman eller stämma kränGkaren.

Jag börjar.
Idag när jag var nere hos italienaren så var det en invan....tjej med utomnordiskt ursprung som satt bredvid mig och åt lunch. När hon skulle gå så slängde hon med sin kappa så att dragkedjan slog till mig på axeln. Det gjorde inte så ont men jag upplevde det som kränGkande. Hade hon gjort likadant mot de sina eller gjorde hon det för att jag e svennebanan?
Hon var väldigt vacker ska jag tillägga, så ni förstår allvaret i det hela.

Ni när jag skulle posta tråden så fick jag bakslag. SH.com hävdar vänligt men bestämt följande motivering:
The following errors occurred with your submission:
1. Tags cannot be overly common words (att).
Så nä känner jag mig ännu mer KrenGt.
:va

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag var tvungen att gå till jobbet idag, fattiglappkrengt

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Jag kände mig krengt när jag läste om feminist brudarna som anmält någon skola till JO för att de kvoterade in killar.
Men så sent som i sommras var någon skola som var anmäld till JO för att de INTE kvoterade in tjejer!
Hur vill dom ha de!!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag är krenkt i största allmänhet. Snart ska jag manövrera långforden ombort på gotlandfäjran och då blir jag alltid krenkt. Cheyen i biljettholken kommenterar som oftast lätt negativt ljudvolymen av 7.3:an och sen viftas jag alltid in i något knepigt hörn på båten varpå alla kvinnor gör teatergester med samtliga extremiteter för att visa på vilket helsike jag utsatt dem för när de försöker rädda sitt liv genom att åla förbi luckan till brevidstående bil som jag av ren illvilja täppt till så den endast mäter 40 cm i ställer för 48,2.

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Det ryktas i korpfotbollskretsarna att Fadöl 50cl skall utgå ur sortimentet. Men det är värre än så. Produktionen skall upphöra. Kvar finns då bara den "nya" 33cl:s versionen. Jag inte bara känner mig krenkt, jag och hela korpsverige ÄR krenkta av äckliga 33cl:s människor. De har inkräktat i vår personliga sfär och begränsat våra friheter. :fakta

fadol.jpg

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag är krenkt i största allmänhet. Snart ska jag manövrera långforden ombort på gotlandfäjran och då blir jag alltid krenkt. Cheyen i biljettholken kommenterar som oftast lätt negativt ljudvolymen av 7.3:an och sen viftas jag alltid in i något knepigt hörn på båten varpå alla kvinnor gör teatergester med samtliga extremiteter för att visa på vilket helsike jag utsatt dem för när de försöker rädda sitt liv genom att åla förbi luckan till brevidstående bil som jag av ren illvilja täppt till så den endast mäter 40 cm i ställer för 48,2.

Moahaha, helt rätt!

Du borde bygga ett system så du kan injektera olja precis efter grenröret (eller utanpå) vid sådana tillfällen så det blir en såndär härlig lützendimma över hela båten när tanterna gnäller på fordonet.

Eller ett spjäll som du sätter innan första ljuddämparen så du kan köra med raka rör vid ovan nämnda tillfälle. :tummenupp

:gangzta

Jag kände mig krengt när jag läste om feminist brudarna som anmält någon skola till JO för att de kvoterade in killar.
Men så sent som i sommras var någon skola som var anmäld till JO för att de INTE kvoterade in tjejer!
Hur vill dom ha de!!

Dom vill att tjejer ska kvoteras in, för det är ju så jätteputtinuttisynd om dom som verkligen inte får samma förutsättningar som killar.
Killar ska inte kvoteras in för vi har det minsann fördelaktigt redan från födseln och allt lägg fram på silverfat utan att vi behöver lyft ett finger.

Det förstår väl vem som helst?

:kvinna

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
imorgon lördag kommer jag känna mig jettEkreänGT för jag har tvättid i tvättstugan och kommer vara tvungen att ta bort någon annans ludd.

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Gick på toa nyss och märkte att ringen var fuktig eftersom min rumskompis precis dushat. Då kände jag mej krenGt. :( Kan jag stämma henne tro?

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping