Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Tänkte att vi skulle ha en tråd där vi skriver om att vi blivit krenGta, men egentligen är för fega för att anmäla till nån typ av ombudsman eller stämma kränGkaren.
Jag börjar.
Idag när jag var nere hos italienaren så var det en invan....tjej med utomnordiskt ursprung som satt bredvid mig och åt lunch. När hon skulle gå så slängde hon med sin kappa så att dragkedjan slog till mig på axeln. Det gjorde inte så ont men jag upplevde det som kränGkande. Hade hon gjort likadant mot de sina eller gjorde hon det för att jag e svennebanan?
Hon var väldigt vacker ska jag tillägga, så ni förstår allvaret i det hela.
Ni när jag skulle posta tråden så fick jag bakslag. SH.com hävdar vänligt men bestämt följande motivering:
The following errors occurred with your submission:
1. Tags cannot be overly common words (att).
Så nä känner jag mig ännu mer KrenGt.
Jag börjar.
Idag när jag var nere hos italienaren så var det en invan....tjej med utomnordiskt ursprung som satt bredvid mig och åt lunch. När hon skulle gå så slängde hon med sin kappa så att dragkedjan slog till mig på axeln. Det gjorde inte så ont men jag upplevde det som kränGkande. Hade hon gjort likadant mot de sina eller gjorde hon det för att jag e svennebanan?
Hon var väldigt vacker ska jag tillägga, så ni förstår allvaret i det hela.
Ni när jag skulle posta tråden så fick jag bakslag. SH.com hävdar vänligt men bestämt följande motivering:
The following errors occurred with your submission:
1. Tags cannot be overly common words (att).
Så nä känner jag mig ännu mer KrenGt.