Idag sex månader senare

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Idag e de sex månader sen jag körde omkull.. läkning har väl gått framåt iaf men inte att det har gått snabbt precis.. men idag gick jag för första gången helt själv med kryckor.. gick ca 30 meter o det kändes väldigt stabilt.. o framför allt så blev man så jävla glad.. nu jävla e man iaf på väg upp från rullstolen.. :banana sen görs ju inte saken sämre av att ställning försvinner inom kort.. o de e då gåträningen börjar på allvar.. :)

Så ikväll skall de firas.. :fyllisar :banana :yoparty

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
sorry
Fan va gutt för dig. Kan inte göra mer än att skicka lite glädje till dig :tuttar . Tycker du gör helt rätt i att parta lite ikväll skål för att du blir bra snart :fyllisar

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Härligt! Jag drömde att du var ett arsle mot mig förresten. Vet inte varför... kanske ett tecken på att du kommer att köra ifrån mig senare iår. va vet jag :rolleyes:

Grattis till framsteget! Måste verkligen kännas bra! Bara och börja hårdträna å få igen muskler m.m!!

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ojjemen!

Goda nyheter är vi inte helt bortskämda med, men snart är det dags för spritrace i Casa del Coolman...ses om några timmar.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Swedie skrev:
Härligt! Jag drömde att du var ett arsle mot mig förresten. Vet inte varför... kanske ett tecken på att du kommer att köra ifrån mig senare iår. va vet jag :rolleyes:

Grattis till framsteget! Måste verkligen kännas bra! Bara och börja hårdträna å få igen muskler m.m!!
det var ingen dröm svidi.. han är ett arsle :D ett fint arsle :7peta

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Maverick skrev:
Idag e de sex månader sen jag körde omkull.. läkning har väl gått framåt iaf men inte att det har gått snabbt precis.. men idag gick jag för första gången helt själv med kryckor.. gick ca 30 meter o det kändes väldigt stabilt.. o framför allt så blev man så jävla glad.. nu jävla e man iaf på väg upp från rullstolen.. :banana sen görs ju inte saken sämre av att ställning försvinner inom kort.. o de e då gåträningen börjar på allvar.. :)

Så ikväll skall de firas.. :fyllisar :banana :yoparty

Åh fan, gött! :)
Men va är det som har hänt? *nykomling*

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Nej men! Det är inget bra om du blir bättre redan. Det är bra så länge du kan vara avskräckande exempel för mina moppefuckon till elever, så att de ser vad som kan hända i trafiken. Jag är glad så länge jag kan hålla dem borta från att spela in egna GR-filmer.

Fast det är klart att det är skönt att se att du är på bättringsvägen. Otroligt att du behåller humöret. Tyder på ett starkt psyke. Hoppas du blir så nära fullständigt frisk som det går. Best wishes!

Last edited:

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
JAA! Fira med mycke sprit o sopa omkull på hallmattan med kryckorna o bryt det andra benet... :näsblod :näsblod

Ska du kröka lär du göra det sängliggandes. Pipmugg o GT-dropp :fyllisar :hihi

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
SM 570 RR skrev:
JAA! Fira med mycke sprit o sopa omkull på hallmattan med kryckorna o bryt det andra benet... :näsblod

Ska du kröka lär du göra det sängliggandes. Pipmugg o GT-dropp :fyllisar :hihi

Fira me sprit skall man göra.. fast inte me några kryckor.. super alltid sängliggandes med pipmugg.. :D sen vet jag inte riktigt vad du menar med det andra benet.. då båda e av.. :näsblod

MW: vill du ha lite fina bilder o visa dina GR-wannabes?? :hihi

Swedie: Jag som alltid e så snäll mot dig.. men de e ju kul att de finns folk som drömmer om en.. synd bara att de inte var en :tuttar :lol

Tack alla :tummenupp nu skall de drickas päronkonjak.. :tuttar

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Kul höra att du är på bättringsvägen..
Ta ett järn för mig också... Tyvärr ska man ju jobba ikväll så det blir ju inget sånt....
Kul att stöta på dig på mässan förresten...

MikkE

Guest
men neeeejjj!! jag vill ju träffa dig å ditt elaka ben innan det läker juh!! kan det inte vänta till nästa SH partaj eller På 2 hjul mässa!?! :) :tummenupp

närå!... kul att det går framåt och lycka til i fortsättningen!!! :tummenupp :tummenupp

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Dunder-najs att du är på väg ur rullen :) Rullstol blir så mycke roligare att åka när man inte är _helt_ beroende av den =) och livet så mycke smidigare :)

Lycka till med gåbord, och allt vad man har när man tränar gången, sen åsså! ;)

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Fan vad kul för dig :tummenupp

Jag klarade mig helskinnad efter min krach om man jämför med dig,hade bara 2 mån sjukskrivning och en öm axel.
Så jag förstår att du e glad :banana

// TOK :fyllisar

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...