Önskar dig lycka till med träningen o hoppas du står på benen fortare än vad du tror.Ta det sen lite lungt om det blir hoj åka igen.Maverick skrev:Idag e de sex månader sen jag körde omkull.. läkning har väl gått framåt iaf men inte att det har gått snabbt precis.. men idag gick jag för första gången helt själv med kryckor.. gick ca 30 meter o det kändes väldigt stabilt.. o framför allt så blev man så jävla glad.. nu jävla e man iaf på väg upp från rullstolen..sen görs ju inte saken sämre av att ställning försvinner inom kort.. o de e då gåträningen börjar på allvar..
![]()
Så ikväll skall de firas..![]()
![]()
![]()
RED_LiME skrev:Åh fan, gött!
Men va är det som har hänt? *nykomling*
Tjejen jobbar ju som skadereglerare på bolaget.. så nej.. de e inte så svårt..MHK skrev:Låter hel gött de...
Hoppas att det löser sig...=)
Hur funkar det med försäkring o så? Är det krånglit att få ersättning?
Det tycker jag att ni ska göra!!! måste ju visa att jag fortfarande kan dricka mer än er.. även om jag legat o vilat mig i form..Kyckling skrev:Fina nyheter som lyser upp livet lite![]()
Så fort vägarna är farbara blir det nog en tripp ner och hälsa på tror jag, och jaga runt dig lite så du får lite fart på din slappa kropp igen![]()
Maverick skrev:Tjejen jobbar ju som skadereglerare på bolaget.. så nej.. de e inte så svårt..![]()
Nja.. fast inte tack vare försäkringen.. visst.. fått ut pengar för skinnställ osv.. men måste ju ändå köpa nytt sen.. men har sparat ihop 100.000 kr på 6 månader.. men de e ju tack vare att man inte gör av me en spänn när man bara ligger hemma.. så nu ligger jag plus minus noll.. vilket gör att förlusten på hojen inte känns så tung..MHK skrev:![]()
![]()
Hel gött de!
Klirr i kassan då!?!
Maverick skrev:Nja.. fast inte tack vare försäkringen.. visst.. fått ut pengar för skinnställ osv.. men måste ju ändå köpa nytt sen.. men har sparat ihop 100.000 kr på 6 månader.. men de e ju tack vare att man inte gör av me en spänn när man bara ligger hemma.. så nu ligger jag plus minus noll.. vilket gör att förlusten på hojen inte känns så tung..
Jo givetvis har man dom fasta kostnaderna.. men man har ju inte gjort ett skit på sex månader.. o då spar man pengar.. o de sjuka e att jag har ju inte fått ut ersättningen för förlorad inkomst än heller..MHK skrev:100.000 inte illa pinkat!
Men det kostar väl att vara hemma med? Hyra, mat, el, dricka m.m. Nöjen?
Maverick skrev:Jo givetvis har man dom fasta kostnaderna.. men man har ju inte gjort ett skit på sex månader.. o då spar man pengar.. o de sjuka e att jag har ju inte fått ut ersättningen för förlorad inkomst än heller..men sen finns de inga pengar i världen som gör mig till en hel människa igen.. så pengarna spelar inte så stor roll.. men dom gör de iaf möjligt till att jag kan göra de roligaste jag vet.. köpa ny hoj o ha kul igen..
![]()
Maverick skrev:men dom gör de iaf möjligt till att jag kan göra de roligaste jag vet.. köpa ny hoj o ha kul igen..![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |