Har en irriterande startspärr (imobilizer) som hoppar igång så fort jag slår av hojen och måste kopplas bort med en fjärrdosa för att jag ska kunna starta hojen igen. Nur det så att batteriet börjar bli dåligt i dosan så jag måste trycka typ 10 gånger på knappen för att koppla ur skiten. Jag har bytt batteri i den andra dosan och den fungerar inte längre efter batteribytet. Den måste antagligen synkas på något sätt? Så när batteriet är dött i den här dosan kommer jag inte kunna starta hojen längre. Det kommer sannolikt att ske 10 mil från närmsta stora väg när jag tar en pisspaus i spöregn, eller på något annat extremt opassande tillfälle.
Det står inget på dosorna, det står inget på motorcykeln, det finns inga papper, förra ägaren vet inget?
Jag bifogar en bild på skitdosan ifall någon känner igen märket så kan jag kanske söka mig fram till hur man synkar dosorna. Annars kopplar jag gärna ur skiten.
Det står inget på dosorna, det står inget på motorcykeln, det finns inga papper, förra ägaren vet inget?
Jag bifogar en bild på skitdosan ifall någon känner igen märket så kan jag kanske söka mig fram till hur man synkar dosorna. Annars kopplar jag gärna ur skiten.