Sant.Chrille skrev:Det jävligaste av allt är att han har helt rätt. Han hade varit idiot om han hade suttit och hittat på, men så är ju inte fallet.
Chrille skrev:Det jävligaste av allt är att han har helt rätt. Han hade varit idiot om han hade suttit och hittat på, men så är ju inte fallet.
Fredrich skrev:Sant.
Dock kommer man inte ifrån att han bara är en grinig
gubbe som förmodligen både har någon ålderskris och
problem med att frugan inte släpper till...![]()
CorbenDallas skrev:Det kan inte vara lätt att vara bror duktig alltid...
Du bekräftar tesen att konvertiterna är värst.Chrille skrev:...Även jag har varit skyldig till just idiotkörning i grupp...
Bingo skrev:....(Jaja, är det jag som skall bestämma vad som är legitimt? Tror jag att lagen inte gäller mig... blaj, blaj, blaj.)
![]()
Hehe...Chrille skrev:1. VA???Har vi diskuterat det här förut
2. Det jag menar är iaf körning i grupp som går ut på att de som vågar mest kommer först och de fega/förnuftiga blir ifrånåkta. Jag behövde bara en enda sån tur för att aldrig göra om det.
Bikerbitch skrev:
.... samt Lille Jan som köper en riktig tuff sporthoj o går av vägen för att han inte kunde hantera cykeln..
Chrille skrev:Ingen Bror Duktig alls, bara snudd på hatisk mot en viss typ av hojkörning. Jag känner till vägsträckor där jag, om jag bott vid dem, hade ringt polisen en gång i veckan för att tvinga ut dem och inkassera lite körkort.
Även jag har varit skyldig till just idiotkörning i grupp men så fort adrenalinfyllan lagt sig så lovade jag mig själv att aldrig göra om det och det har jag hållit. Det finns öde vägar att köra i hjäl sig på, det anser jag vara varje knuttes "rätt" även om ingen inom akutsjukvården skulle hålla med mig om det.
NordhNet skrev:Vette fan om han ens är mc-förare som han själv påstår![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |