Idiot Säljare

chau

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2006
Hoj
sport
Klabbe85 skrev:
2123761 Var glad att han ringde iaf!
Han kunde ju likaväl skitit i att kontakta dig och du hade åkt dit i onödan!

Det va ju jag som ringde han..

Markus skrev:
2123347 Det var jag som var den andra köparen, men jag fick den för 39.000! :banana

Kan hända att du fick den för 39.. undrar bara om du har internet inprintat nånstans i dig.. annars är du grymt snabb.. jag skrev insändaren precis efter att jag hade pratat med killen och då hade (DU???) inte kommit och kollat på hojjen än.. ditt svar kom 20 min efter att jag hade skrivit.. FBI?? :Bugar

tIgGeR

Häradsbetäckare!
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Imaginär R1
Man håller vad man lovat.

Håller på och säljer min bil..... satte ut den för 50 st Gustav Wasa! Köparen fick prutat ner den till 38 p.g.a av defekt koppling. Köpet bekräftades med en handskakning.

Innan jag hann leverera den så pajade kopplingen helt, vilket innebar att jag blev tvungen att lämna in den på verkstad för dyra pengar.

Köparen fick alltså prutat 12000 pga dålig koppling, och sedan lagar jag den åt honom.

Har varit flera som ringt och velat köpa den, men jag anser att en handskakning gäller som garanti och att bilen är hans!

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
tIgGeR skrev:
2128209 Man håller vad man lovat.

Håller på och säljer min bil..... satte ut den för 50 st Gustav Wasa! Köparen fick prutat ner den till 38 p.g.a av defekt koppling. Köpet bekräftades med en handskakning.

Innan jag hann leverera den så pajade kopplingen helt, vilket innebar att jag blev tvungen att lämna in den på verkstad för dyra pengar.

Köparen fick alltså prutat 12000 pga dålig koppling, och sedan lagar jag den åt honom.

Har varit flera som ringt och velat köpa den, men jag anser att en handskakning gäller som garanti och att bilen är hans!
frågan är om inte han / ni ska stå för kopplingen annars så får ni ju omförhandla priset

chau

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2006
Hoj
sport
tIgGeR skrev:
2128209 Man håller vad man lovat.

Kan inte du äga allt i denna världen.. det är du värd som förstaklassig säljare

tIgGeR

Häradsbetäckare!
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Imaginär R1
chau skrev:
2128944 Kan inte du äga allt i denna världen.. det är du värd som förstaklassig säljare

Pja..... Kanske är man en smula för snäll! Men mannen som bor i min spegel skulle gadda ihop sig med Benjamin syrsa och förakta mig om jag gjorde våld på mina ideal.
Jag tror på att behandla andra så som man vill bli behandlad själv.

sam1

Medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
gpz 750 turbo. dominator.
en handpenning brukar ju låsa affärer bättre än ord, men bryter man det så vette fan.

har själv köpt hoj i norrland,la då in en slant på hans konto och låste affären.
(bra me internet bank)

sam

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras