Idioter i trafiken

Finnishstallion

Carpe cerevesi
Gick med
14 Jan 2006
Ort
slampus
Hoj
sv 650- 01
Va häromdagen när jag ute o handla o hade lånat kompisens bil. När jag handlat kör jag från parkeringen och hör ngn tuta som fan. Ser att det är en gubbe som tutar på en tjej för att hon inte tränger in sig i en obefintlig lucka. Tänker inte mer på det men när jag kommer till första rondellen står samma gubbe där och tutar som bara fan på mig. Blir lite lätt förbannad. Direkt efter bränner han om mig mitt i stan. Tutar på han för att jävlas med han. Tror ni inte att han stannar bilen, blockerar mig, hoppar ut o bankar på mitt glaset så att jag trot det skall spricka. Vevar ner o då skriker han högröd i ansiktet att han vill se mitt körkort. Jag ba garvar :D Då ilsknar han riktigt till o jag blir riktigt skrajsen när han börjar veva genom rutan. Visar han mitt körkort o han sätter sig i bilen o kör iväg. D värsta va att jag glömde ta reg. nr.:huvet

Va finns det för idioter o vad hade han gjort om jag inte gett mig o visat mitt kk.? Borde smällt till honom o sagt att det va självförsvar.
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Inte lätt att ge någon en käftsmäll när man sitter inne i bilen, men han var helt klart värd en tre, fyra & fem stycken.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
fönsterhiss är guld, alt slänga i baken fast då finns risk för dryga skador pådörr och a stolpe..

men sicket jävla stolpskott.
 

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Men va fan. Varför i helvette visade du honom körkortet?

Du skulle helt enkelt direkt när han stannade tagit av dig bältet och lugnt klivit ur din bil och se asförbannad ut, kanske öppnat bagageluckan och tagit ut fälgkorset. Vem fan tror han att han är?

Nä, sådana killar behöver väckas, hårt och snabbt!

Nu kör ju han runt och tror han är jättestor och tuff, åker hem till sin fru och sina barn och läxar upp dem också "för att dom inte lyssnar på vad han säger".

Fy fan!
 

Finnishstallion

Carpe cerevesi
Gick med
14 Jan 2006
Ort
slampus
Hoj
sv 650- 01
Men va fan. Varför i helvette visade du honom körkortet?

Du skulle helt enkelt direkt när han stannade tagit av dig bältet och lugnt klivit ur din bil och se asförbannad ut, kanske öppnat bagageluckan och tagit ut fälgkorset. Vem fan tror han att han är?

Nä, sådana killar behöver väckas, hårt och snabbt!

Nu kör ju han runt och tror han är jättestor och tuff, åker hem till sin fru och sina barn och läxar upp dem också "för att dom inte lyssnar på vad han säger".

Fy fan!

Barnen hans satt i bilen. Det gör saken bara värre. O min flickvän satt jämte mig o sa att jag skulle tänka på barnen o att han kunde balla ur helt. Ibland måste man ju lyssna på dem med :tungan
 

FLAGEL

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
CBR600F och gammal Kawa!
Nej nej nej, du gjorde helt fel, en käftsmäll är vad han skulle ha.
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
jag å en polare stötte på en såndär whannabe polis en gång, åke moppe i 50 på en 50 väg, kommer en jävla idiot å tutar som fan på oss så vi går in till höger kanten, han kör om å bromsar som fan. vi stannar. en ca 25årig kliver ut å säger/skriker att han är polis, och att vi köde för fort.
både jag å polaren nästan i kör "haha nej du är ingen polis, hejdå" å så drog vi in på en sidogata.

så enkelt var det :)
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Jag har rattkryckan på golvet vid passagerarsätet, tvärnitar nån stolpe å kliver ur bilen sådär så glider jag ut som en oljad blixt med rattkryckan i näven annars är man ju pucktvåa.
Men jävligt tråkigt att det finns sådana idioter. Förhoppningsviss gör han det mot en civilsnut nästa gång.
 

Big_D

Ny medlem
Gick med
7 May 2004
Ort
karlstad
Hoj
ZX6R
Ungefär samma sak hände mig och min bror för ca 1 månad sen idioten började banka på passagerar rutan på min nyinköpta bil så jag gick ut hann inte runda bilen förens han va framme å drog tag imej å skulle slå så ja svepte omkull benen på han å kasta han i backen släppte han å frågade vad han ville fattade inte allt han sa men några grejer jag förstod var att jag ska passa mej och att han ska skjuta mej sa till han att han va en tönt då skulle han boxas igen så jag tänkte att ok nu kör vi på riktigt men då hade min bror gått ur bilen och tagit tag i mej vilket ju var bra för min del
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Ungefär samma sak hände mig och min bror för ca 1 månad sen idioten började banka på passagerar rutan på min nyinköpta bil så jag gick ut hann inte runda bilen förens han va framme å drog tag imej å skulle slå så ja svepte omkull benen på han å kasta han i backen släppte han å frågade vad han ville fattade inte allt han sa men några grejer jag förstod var att jag ska passa mej och att han ska skjuta mej sa till han att han va en tönt då skulle han boxas igen så jag tänkte att ok nu kör vi på riktigt men då hade min bror gått ur bilen och tagit tag i mej vilket ju var bra för min del

............,,,,,,, här får du några punkter o kommatecken...
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Va häromdagen när jag ute o handla o hade lånat kompisens bil. När jag handlat kör jag från parkeringen och hör ngn tuta som fan. Ser att det är en gubbe som tutar på en tjej för att hon inte tränger in sig i en obefintlig lucka. Tänker inte mer på det men när jag kommer till första rondellen står samma gubbe där och tutar som bara fan på mig. Blir lite lätt förbannad. Direkt efter bränner han om mig mitt i stan. Tutar på han för att jävlas med han. Tror ni inte att han stannar bilen, blockerar mig, hoppar ut o bankar på mitt glaset så att jag trot det skall spricka. Vevar ner o då skriker han högröd i ansiktet att han vill se mitt körkort. Jag ba garvar :D Då ilsknar han riktigt till o jag blir riktigt skrajsen när han börjar veva genom rutan. Visar han mitt körkort o han sätter sig i bilen o kör iväg. D värsta va att jag glömde ta reg. nr.:huvet

Va finns det för idioter o vad hade han gjort om jag inte gett mig o visat mitt kk.? Borde smällt till honom o sagt att det va självförsvar.

Är du säker på att det inte var en inspelning av "Hjälp" som du råkade köra rakt in i :p http://www.youtube.com/watch?v=oHpFnwp8fv8


Annars hade jag bett honom om hans körkort o anmält honom för olaga hot. Om någon jäkel ens försöker komma o banka på min vindruta så skall dom få känna att dom lever...
Den gubben har nog ganska allvarliga problem.
 
Last edited by a moderator:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top