Mavve skrev:Men.... *suck*
Har man en Aero kan man faktiskt använda gasen, eller man tycker att ägaren till fordonet bör kunna använda gasen
Ser du honom komma i den hastigheten så tryck på lite, eller kör ifrån honom.
Man dagdrömmer inte i 200, utan man blir klarvaken som aldrig förr(speciellt i en BMW )
Det är du som ska överreagera och tro att nu jäklar händer det nånting och sen ska du trixa och tro att du underlättar för andra genom att byta fil eller bromsa.... ligg bara kvar i den takt du känner för och var inte ouppmärksam för det.
Man behöver inte vara en dåre för att man kör i 200.
750RR
Näe, jag tycker att det är helt ok att köra i 200, bara man gör det med hjärnan.
Men när detta hände så fick han syn på min bil precis innan det smällde och lyckades alltså undvika en kollision med några millimeter
Och tro mig, inte ens min trimmade aero hade kunnat dra upp i 200 på bara någon sekund, men mestadels för att jag inte hade hunnit tänka på att trycka ner gasen
Och visst fan dagdrömmer man även när man kör fort. Farsans jobbarpolare hade hämtat en transport uppe i akalla en morgon och när han låg och puttrade fram i 110 med sin stora mercabuss så smäller det plötsligt till och bilen kastas ned i diket. Efter ett par minuter (antar att han var chockad ) så går han ut och kollar vad som hände.
Det konstiga var att det enda han ser är att bussen är intryckt ca en meter hela nedre delen av bakdörrarna och hjulen har förflyttats några decimeter framåt Precis när han ska ringa polisen så kommer en kille gåendes på väggrenen mot honom. Det visade sig att killen hade legat och pressat på med sin bil (vet ej vad det var för modell) när det helt plötsligt hade smällt, varpå hans bil parkerades ute på en åker, bakom några träd och skit Han dagdrömde nog ska du se