Idioter Till Grannar!!!

Gabor

Guest
POLISANMÄL. Tala med hyresvärlden, fråga ut varje granne. Upplys alla i huset om att du kommer att proppa alla dörrlås med 2-komp lim om inte den skylldige träder fram innom en vecka. Då har alla chansen att tänka över och aggera .

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Gabor skrev:
Upplys alla i huset om att du kommer att proppa alla dörrlås med 2-komp lim om inte den skylldige träder fram innom en vecka.

Om det uppstod en tvist mellan ett moppefån och en limsniffare i mitt område (lyckligtvis saknas bådadera mig veterligen) och det resulterade i att mitt lås fylldes med lim så skulle jag sannolikt reagera negativt, inte ens om jag förvarnades om det stundande illdådet skulle jag kunna se det som en positiv händelsutveckling.

Gabor

Guest
Markus skrev:
Om det uppstod en tvist mellan ett moppefån och en limsniffare i mitt område (lyckligtvis saknas bådadera mig veterligen) och det resulterade i att mitt lås fylldes med lim så skulle jag sannolikt reagera negativt, inte ens om jag förvarnades om det stundande illdådet skulle jag kunna se det som en positiv händelsutveckling.

ironi , markus, ironi....men du kanske skulle hjälpa till att kolla vem som gör sådant, om inte för att slippa få lim i låset, kan ju vara moppe sabotören som gör något på dina fordon nästa gång.

PS. moppeägaren har kanske förtjänat illdådet, men det är jä-igt fegt att hoppa på fordonet. eller åxå så är det ett illdåd, svårt att komma åt...

Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Va fan, sätt en bomb i tanken som avaktiveras med nån hemlig knapp. Sen spöar du fjortisen som springer omkring utan fingrar.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy