Idioter!!!!!

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
Vill se filmen, finns en bit på aftonbladet.com men den är kort.

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Det där har INGET med deras igentliga uppgift att göra med där borta. JÄVLA idioter!!!

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Riktiga idioter. Men frågan är hur sjuk i huvudet man själv inte skulle bli av att se död och åter död i flera månader.

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Gränsen mellan drägligt - odrägligt liv för tamdjur brukar gå vid Rehn...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har försökt att ta bort flera trådar angående detta ämnet... men men, går ju inte förhindra. Prata på...

EazyD

Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
Kalla mig sjuk eller vad som passar in, men jag tycker om att se på sånt, idag såg jag på Farmen Afrika och där dödade dom en struts, det var riktigt kul att se på. Det är ju otäckt att se på men endå vill man se på det.
Har varit med vid flera slakt tillfällen och sätt djur (kalvar, får, grisar, kycklingar) slaktas har alltid tyckt att det är kul att se på även fast man helst skulle vilja låta bli djuren. Då jag kommer från en nation där man till högtider slaktar djur till tex JUL så är det mass slakt av grisar i November.

Ska jag söka hjälp?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
EazyD skrev:
Kalla mig sjuk eller vad som passar in, men jag tycker om att se på sånt, idag såg jag på Farmen Afrika och där dödade dom en struts, det var riktigt kul att se på. Det är ju otäckt att se på men endå vill man se på det.
Har varit med vid flera slakt tillfällen och sätt djur (kalvar, får, grisar, kycklingar) slaktas har alltid tyckt att det är kul att se på även fast man helst skulle vilja låta bli djuren. Då jag kommer från en nation där man till högtider slaktar djur till tex JUL så är det mass slakt av grisar i November.

Ska jag söka hjälp?
Ja. Gör det... Snälla...

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
EazyD skrev:

Ska jag söka hjälp?

Antar att du är väldigt nyfiken på det här med slakteri. Jag skulle inte kalla det onormalt för du är inte ensam. Vill bara tillägga att jag inte tycker det är speciellt kul att se!

EazyD

Gick med
11 Jan 2004
Hoj
I April
Någon måste förstå, hmm hur ska jag skriva det?! Tex hund slakten var helt onödig och idiotisk, men när man ser lite på filmen så vill man se resten. Det är ju klart att man inte vill döda hundar och att slakt inte ska vara någon slags underhållning, men när det väl finns där så är det kul att se på.

Nee det här kom inte ut som det skulle....aghhh :huvet :mad:

Mord/Slakt är inget kul att se på men ändå är det underhållande även om det inte ska vara det så är det i mina ögon.

Nee men vafan nu är det helt åt helvete....

Aaa hoppas någon förstår vad jag menar.....

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Oproffsigt...Ska det dödas skall det göras snyggt. :(

Staff ska de ha.

spharv

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Suzuki
EazyD skrev:
Någon måste förstå, hmm hur ska jag skriva det?! Tex hund slakten var helt onödig och idiotisk, men när man ser lite på filmen så vill man se resten. Det är ju klart att man inte vill döda hundar och att slakt inte ska vara någon slags underhållning, men när det väl finns där så är det kul att se på.

Nee det här kom inte ut som det skulle....aghhh :huvet :mad:

Mord/Slakt är inget kul att se på men ändå är det underhållande även om det inte ska vara det så är det i mina ögon.

Nee men vafan nu är det helt åt helvete....

Aaa hoppas någon förstår vad jag menar.....

Är du helt säker på att du förstår själv då? Gör ett till försök, kan ju inte skada... lite extra rader text är det väl egentligen ingen som bryr sig om.. särskilt om du får ut ditt budskap rätt. Jag tror faktiskt inte att du kan få ihop det, om jag ska vara ärlig :tungan

Förövrigt så blir jag också väldigt upprörd över att se folk hålla på sådär. Jävla småbarn. Alla har vi ju spärrar som sitter olika långt in, och spärrar som går emot för olika saker. Jag skulle järna se på när de skjuter hundar, om soldaterna senare blir överraskade när ett gäng personer drämmer in skallarna på dem med typ kofot mot tinningen. Eller hammre mot kindbenen eller nåt... Är jag lika blodtörstig som dem?

DIE :machinegu

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Ja, du är precis lika blodtörstig som dem. Varför uppröras över en hund som dör omedelbart? Har ni måhända förträngt vad som hände tidigare i kosovo?
För mej har den där artikeln föga nyhetsvärde, varför bli förvånad av att ett gäng soldater, från vars land där man gladeligen klubbar sälar, skjuter av hundar? Det framgick ju även rätt tydligt att de tidigare hade blivit ålagda att skjuta av hundar.

Handen på hjärtat, tror ni verkligen att avskjutningen av hundarna var speciellt traumatisk för barn som tidigare sett nära och kära bli sönderskjutna på nära håll?

spharv skrev:
Förövrigt så blir jag också väldigt upprörd över att se folk hålla på sådär. Jävla småbarn. Alla har vi ju spärrar som sitter olika långt in, och spärrar som går emot för olika saker. Jag skulle järna se på när de skjuter hundar, om soldaterna senare blir överraskade när ett gäng personer drämmer in skallarna på dem med typ kofot mot tinningen. Eller hammre mot kindbenen eller nåt... Är jag lika blodtörstig som dem?

DIE :machinegu

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...