Idiotparkering på Olof Palmes gata

HCN

gnicararysålbmaet
Gick med
15 Jun 2011
Hoj
GråMorrandeGatslampa®
Fan va bra! Skulle ni som funderar på att mekka ordning eländet vilja ha en stänkare när ni håller på mitt i natten så är det bara att slå en pling (ni har ju mitt jobbnummer åtmistone - det va coolt att få ett samtal från jobbreceptionen att min MC visst hade fått ett kapell-blev rätt snopen).

Ni kan väl hinta så att jag kan ta bort larmlåset någon timme innan så slipper ni stå och jobba i det oljudet...

Som sagt... Vem vill inte veta hur det här slutar?

Roach

Can't tuch This!
Gick med
18 Oct 2010
Hoj
YZ 250 F
Fan va bra! Skulle ni som funderar på att mekka ordning eländet vilja ha en stänkare när ni håller på mitt i natten så är det bara att slå en pling (ni har ju mitt jobbnummer åtmistone - det va coolt att få ett samtal från jobbreceptionen att min MC visst hade fått ett kapell-blev rätt snopen).

Ni kan väl hinta så att jag kan ta bort larmlåset någon timme innan så slipper ni stå och jobba i det oljudet...

Hehe tyvär så är jag inte kvalificerad för att hjälpa till :p Men skulle gärna gjort de ;)

Hehe fråstår att det där samtalet måste varit som en "Vänta skojar du med mig" :D

Lazerspeed

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
Yamaha YZF-R1 2001
Jag skulle kolla säljesannonserna här på Sporthoj alternativt Blocket.
http://www.blocket.se/stockholm?q=r1&cg=1160&w=1&st=s&c=0&ca=11&l=0&md=thc

Här tillexempel! http://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_R1_2001_demonteras_35385399.htm?ca=11&w=1

Vill du så finns det billiga (halvbra) grejer att köpa direkt från kina via EBAY. Det är bara gå på USA eller Storbritanien och söka på r1 fairings så kommer det säkerligen upp.

Har du tid någon dag så bjuder jag gärna på lunch som tack för en lång och kul tråd.
//Anders aka amullo

Tack! Ska undersöka alternativen! Som det verkar är det bara plast som gått åt helvete i alla fall så det är ju skönt. Bucklan i tanken kommer från en gammal kärring som backade på mig på Olofsgatan.

Vad gäller tråden så bjuder jag på det! Altid trevligt med lunch, Vi hörs om det. Dock är det kanske jag som ska tacka för det nya fina kapellet!

Hehe tyvär så är jag inte kvalificerad för att hjälpa till :p Men skulle gärna gjort de ;)

Hehe fråstår att det där samtalet måste varit som en "Vänta skojar du med mig" :D

Ja, jag hajjade ingenting så jag drog hem och fick se rettan täckt med nytt kapell och lappen med länken till tråden - då började jag hajja att nått skoj va på G.

Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Salig DrBike okynnesportade väl någon(s) 600, vill jag minnas. Ägaren blev tydligen både snopen och glad åt den livgivande servicen.

Det vill åtminstone jag kalla kvalitetsattentat!

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Hahaa!!! Ni är helt underbara grabbar!! Tack för underhållningen! :D

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Only on SH :banana

Någon stör sig på hur någon parkerat, skriver några rader om det och det blir till en 16 sidor lång, delvis ganska underhållande tråd. Det tyckte jag var oväntat.

Bra jobbat av amullo och PeterNorth med att fixa kapell, all spaning, lappskrivande och dylikt ni gjort. :tummenupp

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Salig DrBike okynnesportade väl någon(s) 600, vill jag minnas. Ägaren blev tydligen både snopen och glad åt den livgivande servicen.

Det vill åtminstone jag kalla kvalitetsattentat!

Ja det var jag och Dr.Bike som portade en 600 som skulle rejsas med men den var trasig på nått vis.
Vi skulle på samma rejs så vi bröt isär den natten innan det var dax att dra å så blev det som det blev.
Gick lite värre i alla fall :)

007

.
Gick med
23 Jun 2007
Hoj
.
Men du har inte nämnt varför du valde att ställa den på Palmes gata, när du visste att du skulle resa bort? Fanns inte möjlighet att välja bättre plats?

thejohan

Jo, såatt eee..
Gick med
28 Jun 2009
Hoj
Skramlaha
Har ni sålt filmR1igheterna för denna tråden ännu?
Hollywood skulle betala bra och Steven Segal skulle få lite jobb:)

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Där kan du ju inte ha hojen ståendes under vintern..
Jag bjuder 20 papp för den så får den komma till ett bättre hem med värme & tak över huvudet, samt lite nya Kina-kåpor.

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
144466d1258472337-but-crusher-pro-tools-legendary-thread.jpg

Tudde

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2003
Hoj
såld :/
Där kan du ju inte ha hojen ståendes under vintern..
Jag bjuder 20 papp för den så får den komma till ett bättre hem med värme & tak över huvudet, samt lite nya Kina-kåpor.

vintern är lång, å denna tråd är mera underhållande än alla jäkla trådar om att det e svårt att sälja hojen...

så snälla låt hojen stå kvar i vinter ;)

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Ojoj!!

SH Bevaknings AB har observerat att objektet inte står kvar!
Spaning från samtliga medlemmar anbefalls!:D

Bifogat

• DSC00342.jpg
    DSC00342.jpg
    124.5 KB · Visningar: 768
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...