Idiotparkering på Olof Palmes gata

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
funny-squid-parking-space.jpg
 

Lomma

Modded
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Viken
Hoj
Ducati S4R 2008, Ducati Monster 900 Sie 2000
Det kan ju vara så att han kom dit när någon annan hade ställt sig lite snett och han ordnade in sig i ledet så att säga. Sedan drar alla andra hojar och de första som kommer på morgonen ställer sig en bit bort och rakt, eftersom de är så jävla lata (skriv en lapp och fråga hur de tänkte nu).

Då kan det ju se ut så. Med andra ord så MÅSTE det inte vara han som är ett pucko utan kan vara på grund av hur det såg ut några timmar innan?

Inte ett okänt fenomen.

Nej jag känner inte mannen/kvinnan i fråga och jag bor inte på era breddgrader heller. Jag försöker bara nyansera tråden.

Trevlig helg för helvete!
 

Micke89

Mike The Bike
Gick med
16 May 2008
Ort
Stockholm/Jönköping
Hoj
KTM300exc, BMW R90/6
Det kan ju vara så att han kom dit när någon annan hade ställt sig lite snett och han ordnade in sig i ledet så att säga. Sedan drar alla andra hojar och de första som kommer på morgonen ställer sig en bit bort och rakt, eftersom de är så jävla lata (skriv en lapp och fråga hur de tänkte nu).

Då kan det ju se ut så. Med andra ord så MÅSTE det inte vara han som är ett pucko utan kan vara på grund av hur det såg ut några timmar innan?

Inte ett okänt fenomen.

Nej jag känner inte mannen/kvinnan i fråga och jag bor inte på era breddgrader heller. Jag försöker bara nyansera tråden.

Trevlig helg för helvete!

Nu KAN det ju vara så, men det vore för jävla tråkigt. Därför stryker vi ditt förslag :D
Men du, TREVLIG FUCKING JÄVLA FREDAG PÅ DIG. Nu kör vi, första ölen. Länge leve studentlivet :Bugar
 

Lomma

Modded
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Viken
Hoj
Ducati S4R 2008, Ducati Monster 900 Sie 2000
Nu KAN det ju vara så, men det vore för jävla tråkigt. Därför stryker vi ditt förslag :D
Men du, TREVLIG FUCKING JÄVLA FREDAG PÅ DIG. Nu kör vi, första ölen. Länge leve studentlivet :Bugar

Hehe.

:arsele
:krama
 

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Ort
i garaget
Hoj
Slagskeppet
Det kan ju vara så att han kom dit när någon annan hade ställt sig lite snett och han ordnade in sig i ledet så att säga. Sedan drar alla andra hojar och de första som kommer på morgonen ställer sig en bit bort och rakt, eftersom de är så jävla lata (skriv en lapp och fråga hur de tänkte nu).

Då kan det ju se ut så. Med andra ord så MÅSTE det inte vara han som är ett pucko utan kan vara på grund av hur det såg ut några timmar innan?

Inte ett okänt fenomen.

Nej jag känner inte mannen/kvinnan i fråga och jag bor inte på era breddgrader heller. Jag försöker bara nyansera tråden.

Trevlig helg för helvete!

Haha buuuh!! Tråkigt!
Låt SH-satiren hagla! :yoparty

Sjukt bra Peter North :Bugar
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Är det ingen fler än jag som har reagerat över att den står parkerad snett mot körriktningen på körfältet alldeles utanför rutan?

Hur lyckades man med det? Kom han (nu har ju iofs inte könet av den som parkerade framgått) körande i andra riktningen och backade ända därifrån och ändå lyckades ställa sig snett eller?
 

Benevolensky

Screw you guys.
Gick med
18 Aug 2009
Ort
Stockholm
Hoj
CBF600SA
Stod det inte en mopphejävel lika snett där igår runt 17-18 tiden? Har för mig att jag störde mig grovt på det, stoppade näven i fickan och knöt den medan jag körde slalom mellan korkade fotgängare in på Holländargatan.
 

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Skitbra tråd! Va nu med ni som är geografiskt rätt och fota ägget när han plockar upp sin hoj igen. Gärna med regnr. så vi kan snacka ännu mer skit om honom.

Äkta freddagsnöje det här :)

Jag gissar redan nu att han kör med en kavaj på...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top