Det kan ju vara så att han kom dit när någon annan hade ställt sig lite snett och han ordnade in sig i ledet så att säga. Sedan drar alla andra hojar och de första som kommer på morgonen ställer sig en bit bort och rakt, eftersom de är så jävla lata (skriv en lapp och fråga hur de tänkte nu).
Då kan det ju se ut så. Med andra ord så MÅSTE det inte vara han som är ett pucko utan kan vara på grund av hur det såg ut några timmar innan?
Inte ett okänt fenomen.
Nej jag känner inte mannen/kvinnan i fråga och jag bor inte på era breddgrader heller. Jag försöker bara nyansera tråden.
Trevlig helg för helvete!
Nu KAN det ju vara så, men det vore för jävla tråkigt. Därför stryker vi ditt förslag
Men du, TREVLIG FUCKING JÄVLA FREDAG PÅ DIG. Nu kör vi, första ölen. Länge leve studentlivet
Det kan ju vara så att han kom dit när någon annan hade ställt sig lite snett och han ordnade in sig i ledet så att säga. Sedan drar alla andra hojar och de första som kommer på morgonen ställer sig en bit bort och rakt, eftersom de är så jävla lata (skriv en lapp och fråga hur de tänkte nu).
Då kan det ju se ut så. Med andra ord så MÅSTE det inte vara han som är ett pucko utan kan vara på grund av hur det såg ut några timmar innan?
Inte ett okänt fenomen.
Nej jag känner inte mannen/kvinnan i fråga och jag bor inte på era breddgrader heller. Jag försöker bara nyansera tråden.
Trevlig helg för helvete!
det mest coola är att du lyckades fånga mig på bilden haha
Lappen är på plats Amullo ser du??
Kronobergshäktet ??Vi sitter i samma hus
Han kommer få smaka Internet Hate Machine om han skriver i tråden!!!
Kronobergshäktet ??
Å fan, har dom inte flyttat från kungsholmen alltså.....Inte direkt MVG i Geografi.....
:ironi
Fint som f@n med lappen! Skratta så tårarna kom!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|