Galne Dansken skrev:Vi har i Uppsala inga dräbte på sporthoj i 2003 - vi respekterar 0-visionen, så vi övar på Rörken. Vi tror att det det som är anledningen till våre fina resultat.
Jag tror att svaret ligger i Danskens svar. Vi har vurpor då ock då, men det sker på ett område där det inte sker personskador + att skadorna på hojen är begränsade. DET är skilnaden.Rigge skrev:Hur många vurpor har ni haft i snitt per gång?
Vad vi (SMC) gör på Rörken är unikt. Du lär dig broms och kurvteknik efterssom det är en gokartbana. Är du grön (prio 1=nybörjare) så lär du dig hur du skall köra/svänga. Skadefrekvensen är väldigt låg med tanke på hur många varv antalet åkare gör samt hur mycket de lär sig per omgång. Jag har faktiskt ingen aning om hur många omkullägningar som går till ett försökringsbolag, men jag tror att det är ett väldigt lågt antal om än något. Faktiskt.
Om du tror du är Rossi tar du din smäll eller tar smällen till försäkringsbolaget. Vi vet vilket regnummer du har + försäkringsbolag, så om bolaget vill veta om krashen skett på Rörken så kommer dom få veta det. Vi gömmer inget.