jag och en kompis körde skåna runt. superväder, inte för varmt. kommer ut på vägen mellan yngsjö och åhus och som tur var slog vi av lite på tempot. höll ca 200-220
när jag ser en bil på en sidoväg som ska köra ut. Jodå, det är fri sikt, klart han måste se mig, saktar ner till ca 140 och funderar på om han har sett mig. fan heller, gubben kör ut på vägen och jag bryter hojen allt jag kan mot vänster. vet om att det inte kommer något möte, men siktar ändå på åkern. då stannar bilen mitt på vägbanan så att jag lyckas komma förbi
. min kompis bakom bromsar så mycket han törs och missar bilen med ett hårstrå. när jag kommer hem kollar vi hojen och skinnstället då min kompis kunde svära på att jag slog i bilen och visst tusan. vinröd färg efter kärran på ena knäpucken och en vacker hoj och svullet knä.
gud hade nog en bra dag, hade jag tagit bilen så skulle man vara glad om man kunde tricka med rullstolen och slippa äta utan sugrör.

gud hade nog en bra dag, hade jag tagit bilen så skulle man vara glad om man kunde tricka med rullstolen och slippa äta utan sugrör.