Inte för att jag frågade, men ok..Agent Apelsin skrev:När jag var där var det bra koll på grejerna #Massa text# sökte en del byar och sparkade in dörren till pappa six med team 6 annars hände inte mycket.
Inte för att jag frågade, men ok..Agent Apelsin skrev:När jag var där var det bra koll på grejerna #Massa text# sökte en del byar och sparkade in dörren till pappa six med team 6 annars hände inte mycket.
Agent Apelsin skrev:Sen tror jag inte det är så många filurer som skulle våga köpa ur handen på en svenskt soldat i uniform med tanke på att det är 8 års fängelse på olaga vapeninnehav.
Calmanders skrev:*hrm* Någon...?
Pris och så...
goodfella skrev:Btw, för en Glock får du nog dega ut en sisådär 10-15k utan licens.
billigare i trelleborggoodfella skrev:Btw, för en Glock får du nog dega ut en sisådär 10-15k utan licens.
RF_Racing skrev:1800 + att jag vill ha 500 för att jag är mellan hand PMa mig vid intresse
Calmanders skrev:Kan du tänkas byta mot ett El Gamo luftgevär 4,5mm. + pengar?
goodfella skrev:Btw, för en Glock får du nog dega ut en sisådär 10-15k utan licens.
RF_Racing skrev:Verkligen inte... I "USA" kan man köpa tex m4a1 för 4k, att det är så dyrt här är för att det är svårt och få tag i...
goodfella skrev:Men nu var det väl i Sverige vi pratar om. Med tanke på att du får betala mellan 5-8k för en beg. om du har licens så är det inte så konstigt. Sen vet jag inte om du är inne på soft air guns eller inte.
goodfella skrev:Jag och en kompis sprängde ett jakttorn och en vedhög med ett par 125g-stavar. Hans brorsa hade tagit med hem från Kosovo. Vi försökte sedan fiska med dem och vi försökte också fiska med en sån där snubbelmina med vajer men utan framgång.
Men jag kan ju säga att det var bland det roligaste jag har gjort. Vi sprang typ 2km i skogen och chock-fnissade efter att jakttornet gått i luften.
Btw, för en Glock får du nog dega ut en sisådär 10-15k utan licens.
Jisses, släpp hörnflaggan nu! Du tror väl inte på allvar att man får sitta 8år för vapeninnehav?
Agamemnon skrev:Hmm...hur svårt skulle det vara att plocka hem en sån där plast picka i delar från usa? Det är väl bara pipan som är ett problem egentligen. Allt annat borde gå att skicka "öppet". Pipan kan man kanske bygga in i någon bildel eller så. Är faktiskt sugen på en Glock 17.
Gruppköp?
5-8000:- Går ju att tappa bort en sån me..-Agent Apelsin skrev:Själv har jag funderat på stridsfordon 90, vore jävligt kul att sladda lite med men dieseln är ju så dyr nu.
Vad tror ni man får ge för en sån?
hehe, blir lätt så, man andas lever och äter det där när man varit nere ett tag, det håller i sig ett tag, men det går över..Agent Apelsin skrev:@Hultan:
Hmmm, blev lite hänförd av tangentbordsklickandet så jag gled iväg lite...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |