I'm alive - Falkenberg måndag 24 april

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja jädrar va gött det är att race:a. Helt befängt skoj! Sol och fint väder fick vi på (min) premiär 2006 och det gick förvånandsvärt snabbt att få tillbaka känslan. Första passet var ju helt snett men sen var det fullt löd. Satte några 50,6 bland trafiken och jag o Mossbergh hade ett par fina fighter.

Mossbergh och nya R6an ja. ;) Gick ut på rakan strax efter och gasade mig smidigt förbi. Kawa power :) Helt ärligt så verkade faktiskt kawan gå bättre men det får göras fler empiriska tester innan det kan bestämmas definitivt.

Annars satsade Chrille friskt och vurpade två gånger. Ingen fegis inte ;)

Nu vill man juh tävla så snart som möjligt. Jäkla skit-vemdetnuärsombestämmer at det inte finns någon 600-klass att köra i SM. Kass kass! :huvet
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag fick ju föffan växla ner till trean så himla fel jag kom in i depåkurvan! Inte konstigt du kom om, en puch Florida hade gjort det åxå ;) Å solen i ögonen hade jag med!
Tycker vi ska prata om hur smidigt jag bromsade om dig i depåkurvan istället!! :tungan
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
önskar jag kunde säga det samma om min körning :huvet :huvet :huvet självförtroendet är i botten just nu :död
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Ko72 diesel skrev:
2111815 vad va det som hände på rakan?? :confused:


på Rakan :confused: :confused: du tänker nog på min Team kompis som inte kan hålla sig på hjulen :tungan han körde den svarta Kawan jag har den grå hondan :pannkyss

jag körde bara skit kasst men vurpade iaf inte
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ko72 diesel skrev:
2111815 vad va det som hände på rakan?? :confused:
Näh, det var Chrille som stöp där. Hamnade brevid banan och lyckades nästan rädda det men kasta sig när han kom ut i sanden...
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Don Quixote skrev:
2111774 Ja jädrar va gött det är att race:a. Helt befängt skoj! Sol och fint väder fick vi på (min) premiär 2006 och det gick m möjligt. Jäkla skit-vemdetnuärsombestämmer at det inte finns någon 600-klass att köra i SM. Kass kass! :huvet


Helt lysande att du e back DQ!

Se nu till o låna din lgh ända ut till balkongen så du kan rejsa lite SS 600!!!

ps. Professors M.berkk har rätt. Du kan inte kört jämsides o "gasat ifrån"... Men vi får väl prova på måndag ds
 

Ko72 diesel

#36 SuperTestpilot i Tom Kent Racing TKR
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Landvetter GBG Landvetter
Hoj
Gixxer räser
Gottis skrev:
2111823 på Rakan :confused: :confused: du tänker nog på min Team kompis som inte kan hålla sig på hjulen :tungan han körde den svarta Kawan jag har den grå hondan :pannkyss

jag körde bara skit kasst men vurpade iaf inte
ok :sjuk :huvet tog fel då men han vurpade 2 gånger då?
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Ko72 diesel skrev:
2111837 ok :sjuk :huvet tog fel då men han vurpade 2 gånger då?


japp andra gången va i sickane låg någon skit precis vid curbsen..jag hade ett tog släpp bak där och morgan fick framhjuls släpp på precis samma ställe och gick omkull :3freak
 
Last edited:

Ko72 diesel

#36 SuperTestpilot i Tom Kent Racing TKR
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Landvetter GBG Landvetter
Hoj
Gixxer räser
Don Quixote skrev:
2111827 Näh, det var Chrille som stöp där. Hamnade brevid banan och lyckades nästan rädda det men kasta sig när han kom ut i sanden...
fy fan det kunde gått illa med alla dårar som kom på rakan inkl mig som såg han i sista sekund.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Strider skrev:
2111959
Men se de där nya R6orna, det verkar vara mycket varv och inte så mycket verkstad där kommer till kritan. Omkörd av lätt bedagad Kawa lätt som plätt. Och vid närmare eftertanke så vart det visst inte så mycket varv heller.

.


Ojojojojojojoj.... det där ska vi allt kolla på månnda på SCANDINAVIAN RACEWAY där vi väl alla ska drabba samman och kolla effekt!!! Dessutom har min bajk gått 45 mil!! Det vet ju ALLA att en bajk ger ca 25 pållar till efter 150 mil! :tummenupp
 

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
YZF250, GSXR750
Ko72 diesel skrev:
2111848 fy fan det kunde gått illa med alla dårar som kom på rakan inkl mig som såg han i sista sekund.

Ja det var en skrämmande syn när man kommer på full gas och det står en gubbe mitt i banan. :skrämd

Annars var det jävligt kul att köra lite igen :yoparty
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Va det ingen som tog några kort såg någon snubbe med ett jätte obectiv (felstavat) på en kamera nere vid Cikanen
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
bissmark skrev:
2113726 Hmmmm...
Han var ju skitrolig den killen!
Någon som vet om han publicerar bilderna någonstans?


Ta hans kort nästa gång du snackar med honom då :fatta! :tungan
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jeje, kul var det hur som helst. Tror det finns riskt för att den gröne kroknar på långrakan på torpet men det ska bli kul att se...
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top