smeta in vesiret med raklödder och torka sedan av, låter lite konstigt men funkar varfall för mig =)
smeta in vesiret med raklödder och torka sedan av, låter lite konstigt men funkar varfall för mig =)
Det stavas Visir!
har klabbat me raklödder på badrumsspegeln funkar kanon där me !
Kör med Pinlock och det är kallas. Dock undrar jag hur ni gör med det som kommer utifrån med andra ord dimma, dagg, dugg och liknande? Förbenat jobbigt att köra manuell vindrutetorkare med fingret en gång i minuten för att kunna se ut...
Dock undrar jag hur ni gör med det som kommer utifrån med andra ord dimma, dagg, dugg och liknande? Förbenat jobbigt att köra manuell vindrutetorkare med fingret en gång i minuten för att kunna se ut...
Kör med Pinlock och det är kallas. Dock undrar jag hur ni gör med det som kommer utifrån med andra ord dimma, dagg, dugg och liknande? Förbenat jobbigt att köra manuell vindrutetorkare med fingret en gång i minuten för att kunna se ut...
Kör med RainX och behöver inte fundera på att rensa visiret... klockrent även i (nästan regn) dimma/dagg
Jag tackar för tipset! Det får nog provas.
Hur ofta smörjer du med det? Hur är det att göra rent från smuts när det kommer när du kör med RainX?
Du märker när effekten försvinner, testa att spola visiret under kranen så ser du om den tappar effekt.
Inget problem att rengöra visiret, gör som jag brukar.... lägger det under kranen och låter vattnet lösa insekterna sedan torka av.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|