Imorgon kör vi igen!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Jag funderar på en tur till Nordmaling imorgon. Är det någon som vet om det är skottat? Hemsidan verkar ligga nere också. Har inte kommit in på den senaste dagarna.
Misstänker att det fortfarnade är oskottat då det har kommit så mkt snö och mer ska ju komma men du kan ringa till Kent som brukar ploga 070-257 66 14.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag mötte en silverfärgad BMW (motorcykel, inte kebabutkörningsbil) i rondellen vid Expo i dag, och i torsdags mötte jag en Yamaha? Enduro vid tegskyrkan, han såg ut att ha hjälmkamera dessutom.
(kan ha varit ett hjälmlyse IOFS)

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Plogat?

Nog borde man kunna anta att det är plogat i Nordmaling till helgen va? Jag har ju trimmat racern med nya hjullager, så nu kommer det gå så fort att hjulen lättar från marken i hoppen. Nästa steg blir nytt drivpaket, då kommer det gå undan må ni tro!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nog borde man kunna anta att det är plogat i Nordmaling till helgen va? Jag har ju trimmat racern med nya hjullager, så nu kommer det gå så fort att hjulen lättar från marken i hoppen. Nästa steg blir nytt drivpaket, då kommer det gå undan må ni tro!
Ring Kent!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Banan i Nordmaling plogas ikväll! :tummenupp
He bli körning i helgen.

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag kommer dit imorgon, får med mig grabben också. Det verkar bli fint väder iaf!
Å det säger du nu, hittade ingen som skulle köra imorgon (alla kunde på söndag). Så för mig blir det isdans, herrarnas fria program i Gunmarksnoret.

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Sorry... Inget man borde säga såhär i offentligheten, men frun planerade om min tid, och den där Roger skulle ju dit på lördag så jag tänkte att det blir ju trevligt! Jaja, jag får väl våga mig dit utan att hålla dig i byxorna helt enkelt. :)

Gunmarksnoret, blir det isdans med finska skor då alltså?

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jepp, det blir finsk tango!
Chefen för plogningen ringde och sa att banan var färdigplogad, hade tagit tre timmar att få bort all snö.

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Den Retta -09
*suck* Norrlänningar...ut å åka sporthoj på vintern ,veckans happening :)*skratt*

Keep up the good work guys!
Har varit inne å kollat på eran tråd ett tag,bor i Sundsvall själv,så de e inte så långt ifrån(typ en timme med gashäng):banana
Hur funkar det hos er? Vi har våran Onsdagskörning när alla som har lust samlas i stan å kör en sväng tillsammans vid 19-tiden....Vi skulle kanske slå ihop våra Konsum-kassar nångång å ta ett rejs ihop ute i vildmarken? Checka in på Velox-tråden i Sundsvall/Timrå-forumet å tyck till!:fyllisar

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Det såg ju inte alls kul ut, varför var inte jag där? :(

Lite kul att du ser så lång ut Roger när Olle står bredvid :tummenupp

Det var i och för sig inte helt tråkigt i Nordmaling heller, nyskottat och en ny kurva innan depåhoppet, men kanske inte riktigt som på er film.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Jag är ju inte helt usel på att filma även om någon borde införskaffa ett stativ istället för att anlita mina förfrusna fingrar. Efter dagens eskapader då jag bla fick se en ren för första gången (norrlänningarna säger att den som är uppstoppad och står i presentshopen på Arlanda inte räknas) har jag nästan förlikat mig med tanken att bo här uppe även om de elaka urinvånarna mobbar mig för både tjuvstopp och bristande dialekt....

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag är ju inte helt usel på att filma även om någon borde införskaffa ett stativ istället för att anlita mina förfrusna fingrar. Efter dagens eskapader då jag bla fick se en ren för första gången (norrlänningarna säger att den som är uppstoppad och står i presentshopen på Arlanda inte räknas) har jag nästan förlikat mig med tanken att bo här uppe även om de elaka urinvånarna mobbar mig för både tjuvstopp och bristande dialekt....

Du köpte inga egna dubbdäck däruppe?

Det var ett par sletna däck ute på blocket i dag, i Vännäs tror jag.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Du köpte inga egna dubbdäck däruppe?

Det var ett par sletna däck ute på blocket i dag, i Vännäs tror jag.

Nope jakten fortskrider men nu har jag hittat en kille verkar det som. Hur sur är chefen för att min moppe står hos dig?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nope jakten fortskrider men nu har jag hittat en kille verkar det som. Hur sur är chefen för att min moppe står hos dig?

Närå, jag tänkte mer på att du ska slippa stå och filma.

För Olles hoj är väl inställd för en något mindre förare, och den gröna misständer ju varannat varv...

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Fick höra idag att det finns en isbana mindre än en mil därifrån jag bor! Återstår bara att ta reda på om man får köra hoj där och om det är många bilar som åkt med långnabb. Det blir tyvärr djupa fåror i isen av bilar med långnabb.

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Hur kan det komma sig att Olle kör mycket fortare trots att han bara har en 125:a? :va :hihi

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring