Importera sporthoj!

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Jag är då mest ute efter en gixxer k5-k6 och dem har ju centrerat lyse så är väl inget man behöver ändra. Nån som vet om det är jobbigt att ändra mph till km/h på en gixxer k5-k6?

http://search.autotrader.co.uk/es-uk...ch_form.action
Måste man ha area code till varit från den ska söka nån som vet nån bra area code? =)

Tog hem en k6a nyligen (som är till salu btw:tummenupp) från UK. Min var en USA specad hoj (rullar ett gäng såna) så den gick igenom regbesiktningen utan byte av strålkastare. Men jag skulle inte vara 100% säker bara för att den har centrerat. Vet att vissa modeller av Busan går igenom utan byte, andra inte pga annan reflektor.

Byte från miles per hour till km/h: håll inne en knapp på instrumentpanelen -klart:tummenupp

Ryno

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös...
Tog hem en k6a nyligen (som är till salu btw:tummenupp) från UK. Min var en USA specad hoj (rullar ett gäng såna) så den gick igenom regbesiktningen utan byte av strålkastare. Men jag skulle inte vara 100% säker bara för att den har centrerat. Vet att vissa modeller av Busan går igenom utan byte, andra inte pga annan reflektor.

Byte från miles per hour till km/h: håll inne en knapp på instrumentpanelen -klart:tummenupp

På min K3 var jag tvungen att byta reflektor. Knapptryckning för mph till kmh.

/R

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag importerade en Yamaha R6 års 2007 från tyskland och hade en kille och kollade på den där nere i tyskland och allt var bra och betalt tills hojen kom hem på trailer med fraktbolaget...... Vad faaan, det var fel hoj de skickat en totalt crashad hoj en yamaha r6 typ års 97 eller något som bara var att skrota!!! detta företag gick ej att få tag på och hade flyttat där ifrån när allt eftersöktes såååå...
var jävligt uppmärksam när du gör ett import köp och åk gärna dit och kolla på hojen samt var med när den packas på trailer hem :D

Jag tycker det här låter som bullshit. Ren sådan.

Vem fan packar ens iväg en skrothög när man kan skita i det helt? Känns inte helt tyskt om du frågar mig..

Nää.....Skriv en riktig tråd om detta, med bilder och info eller förbli misstrodd som lustlögnare.

Jag är då mest ute efter en gixxer k5-k6 och dem har ju centrerat lyse så är väl inget man behöver ändra. Nån som vet om det är jobbigt att ändra mph till km/h på en gixxer k5-k6?

http://search.autotrader.co.uk/es-uk...ch_form.action
Måste man ha area code till varit från den ska söka nån som vet nån bra area code? =)

Med centrerat lyse, menar du att det sitter i mitten av hojen då eller? Själva ljusbilden är väl anpassad för vänstertrafik ändå? Tänk runda enkelstrålkastare.

Last edited:

GixxerStranden

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Gsx-r 1000 K6 blå/vit

Finns den på blocket eller?

GixxerStranden

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Gsx-r 1000 K6 blå/vit
I Estland kan man hitta till bra pris faktiskt!

Finns det nån bra beg sida på hojjar från Estland på engelska? =)

Nån som har några tips på i vilken stad man ska titta på hojar från england, kan tänka mig att London lär ju vara som sthlm lite dyrare än de mindre städerna

RC

-
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
-
Jag tror på polen, kan dock vara bra att kolla upp ramnr osv med generalagenten innan så att inga konstigheter finns.
Kommer inte ihåg sidan nu men det finns en stor som ser ut som mobile.de....

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Lånar tråden...

Var köper man RRhojar från t.ex. tyskland. Vet om mobile.de och ebay.de

Jag är ute efter en SBK-hoj typ Suzuki GSXR K6-1000 (RR) eller Yamaha R1 (RR)

Nån som vet några sådana sidor?:Bugar

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...