Inatt ska jag sova med lampan tänd!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Satt nyss och kollade på Dog-Soldier, en riktig rysare (lite B) som handlar om några militärer som blir angripna av en flock varulvar :skrämd !!!
Och de enda filmerna som jag får gåshud av är Vampyr-rullar och varulvs-rullar, och dum som man är så kollar man på den så här sent! Kollade på "iceplanet" först men den sög mer än ett polskt luder så jag var tvungen att kolla på nån annan film efter den. Och tjejen vågade inte kolla så hon somnade i soffan medans en annan satt och bet av sig varje nagel och hade fötterna ovanför golvet :rodnar och hade katten i knät som tröst :D

Behöver lite :öl för att kunna somna överhuvudtaget tror jag :eek:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
hållundan skrev:
lycka till....

du har ivf en katt å en tjej :(

jamen vafan ska man med dem till!? Du ska se hur stora de här varulvarna är, och min tjej är skitliten och katten kan knappt bita dem i knäna ju! :skrämd

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Dee_cati skrev:
jamen vafan ska man med dem till!? Du ska se hur stora de här varulvarna är, och min tjej är skitliten och katten kan knappt bita dem i knäna ju! :skrämd

Å vad jag skrattar. Tack för det :D :bow .

Å ja just det...

BUUUUU

:D

:hej

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Såg för nån vecka sen "Session 9"...
Visst visste jag innan vad lobotomerad va...men inte hur de gjorde
det på folk...men det fick jag juh ganska så snabbt reda på i denna
filmen :eek:

Fick sova med nattlampan på och hade mycket svårt att somna :rodnar

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
MBGIRL skrev:

Fegis :p

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Dee_cati skrev:

tsss, dom är ack så bra att ha, dock inte nu kanske men om tio minuter....

en annan blev av med sin älskade efter 15 månader nu i helgen.....känns la sådär........å ingen hoj har jag heller!!!! (nån som vill låna ut?)....

Katt är väl ett alternativ..... =)

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Okej, här kommer det. Jag tycker att hunden i "Baskevilles hund" som gick för några veckor sedan var jätteläskig.
Höll på att göra på mig när jag slog på tv'n och besten glodde in i tv'n med sina glödande ögon :D .

Men berätta inte detta för någon :rolleyes: .

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Sergeant skrev:
Okej, här kommer det. Jag tycker att hunden i "Baskevilles hund" som gick för några veckor sedan var jätteläskig.
Höll på att göra på mig när jag slog på tv'n och besten glodde in i tv'n med sina glödande ögon :D .

Men berätta inte detta för någon :rolleyes: .

fasen är det för film???? Känner nästan för nått sånt, så man får annat å tänka på än dålig ekonomi å bli dumpad av brudar :rolleyes:

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
hållundan skrev:
fasen är det för film???? Känner nästan för nått sånt, så man får annat å tänka på än dålig ekonomi å bli dumpad av brudar :rolleyes:

Det var någon matine med Sherlock Holmes fast att den gick på kvällen. Därav det pinsamma i det hela.

Å ja ekonomin är ju inte så rolig innan man fått lönen som kommer 25juli :eek: , speciellt som försäkringarna kostat lite och man måste köpa en ny TV :( .

Tur att man fyller år den 19juni :tummenupp.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
hållundan skrev:
tsss, dom är ack så bra att ha, dock inte nu kanske men om tio minuter....

en annan blev av med sin älskade efter 15 månader nu i helgen.....känns la sådär........å ingen hoj har jag heller!!!! (nån som vill låna ut?)....

Katt är väl ett alternativ..... =)

Det låter också som en rysare :eek: Skittrist faktiskt, men skaffa en katt så klarar du dig i vått och torrt. Jag har klarat mig utan tjejer förr men aldrig har jag varit utan katt, för det går ju bara inte!

men du, slå på en "girls gone wild"-rulle så blir du genast mycket gladare, det kan jag garantera :D

Searge', nu får du inte skrämmas mer, då ska jag ge de håriga jäklarna din adress så får vi se om du är lika kaxig sen :crash Näe, nu måste jag nog kolla på en komedi innan jag kan sova inatt. Det får nog bli en gammal hederlig "mr beans" eller nåt med adam sandler....

Gonatt på er

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Sergeant skrev:
Det var någon matine med Sherlock Holmes fast att den gick på kvällen. Därav det pinsamma i det hela.

Å ja ekonomin är ju inte så rolig innan man fått lönen som kommer 25juli :eek: , speciellt som försäkringarna kostat lite och man måste köpa en ny TV :( .

Tur att man fyller år den 19juni :tummenupp.

detta har jag inte sagt, men tänk om man fick betala försäkringar på en hoj som man hade (nej, jag vill inte betala era premier=) Ni fattar vad jag menar......VILL HA EN HOJ, å nej jag har inte råd, å nej inga moraltanter som grämer sig över att jag klagar....

får någ se till å se den filmen som sagt....kanske livet blir lite bättre....

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
hållundan skrev:
detta har jag inte sagt, men tänk om man fick betala försäkringar på en hoj som man hade (nej, jag vill inte betala era premier=) Ni fattar vad jag menar......VILL HA EN HOJ, å nej jag har inte råd, å nej inga moraltanter som grämer sig över att jag klagar....

får någ se till å se den filmen som sagt....kanske livet blir lite bättre....

Men du har väl en CB400 :confused:

Nu måste jag lägga mig. Skall upp 05:40 imorgon :( .

God natt och sov så gott :bow

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Sergeant skrev:
Men du har väl en CB400 :confused:

Nu måste jag lägga mig. Skall upp 05:40 imorgon :( .

God natt och sov så gott :bow

har å har........lånat är väl rättare sagt..... den är lånad av "cool_lilja" här på forumet å ska säljas snart.....å den har man inte råd, å vill inte köpa ändå så......nä, när jag pluggat klart å blitt rik blir det andra bullar....

å du, Dee_Cati det känns bra att du säger så!!!! jag ska prova det där du rekommenderar.........

å sergeant.... se till å kom upp 0540 imorrn, det är fan inte lätt alltså........själv börjar jag 1348 å slutar 2200.....sköj....nä men va fan :hej

nattis....

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
MBGIRL skrev:

Då kunde du kommit hit så skulle jag försvarat dig mot de elaka personerna :hej :notme

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...